Çarşamba 29.04.2015 00:00
Son Güncelleme: Çarşamba 29.04.2015 11:28

Twitter ilk çeyrekte beklentinin altında kaldı

Twitter'ın ilk çeyrek geliri, şirket yeni ürünler piyasaya sürse ve daha fazla insanı çekmek için yeni özellikler geliştirse de, beklentinin altında kaldı.

Twitter'ın ilk çeyrek geliri, şirket yeni ürünler piyasaya sürse ve daha fazla insanı çekmek için yeni özellikler geliştirse de, beklentinin altında kaldı.
Twitter'ın aylık aktif kullanıcı sayısı yüzde 18 artışla 302 milyona çıkarken, bu rakam bir önceki çeyrekte yüzde 20 olmuştu. Şirketin geliri yüzde 74 artışla 436 milyon dolar oldu. Ancak Bloomberg anketine katılan analistlerin ortalama tahmini 456.2 milyon dolar olmuştu.
CEO Dick Costolo, ürün ve mühendis ekiplerini yeni yöneticilerle destekleyerek, yeniliklerin hızını artırmaya ve Twitter'ın reklam ve sosyal medya portalı olma özelliği noktasındaki şüpheleri gidermeye çalıştı. Pivotal Research Group'un Analisti Brian Wieser'a göre, San Francisco merkezli şirket, yeni açılımların daha fazla kullanıcı ve gelir getirdiğini kanıtlama konusunda baskı altında.
Wieser ''Yatırımcılara karşı yeni adımların başarılı olacağı mesajını verdiğiniz zaman, bunun gerçekleşmesi yönünde ciddi baskı oluyor. Aksi takdirde Twitter'ın güvenilirliği tartışmaya açılıyor'' diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.