Salı 02.06.2015 00:00

Barcelona Android'e 'transfer' oldu

Evet; Simon Kuper'in dediği gibi 'Futbol asla sadece futbol değildir.'

Sadece son yılların değil, dünya futbol tarihinin en iyi kadrolarından birisini kuran Barcelona, futbolseverlerin bileceği üzere uzun yıllar boyunca 'prensibimiz değil' ilkesiyle sponsorluk anlaşması yapmayan dünyanın yegane büyük kulübü idi. O kadar ki kurulduğu tarih olan 1899'dan ta 2006 yılına hiçbir şekilde sponsor almayan Katalanlar bu ilkelerini 2006 yılında ''para almayıp üstüne 1.5 milyon avro yıllık bağış yapmak kaydıyla'' UNICEF'i forma sponsoru yaparak bozmuş ve takvimler 2011 yılını gösterene değin de böyle devam etmişti. 2011 yılı itibarı ile UNICEF'in yanına 5 yıllığına 171 milyon avroluk rekor ödeme karşılığı Katar Vakfı'nı da ekleyen Barcelona, futbolun her geçen gün biraz daha ticarileşmesi nedeni ile o tarihten bugüne kadar aralarında Beko'nun da bulunduğu diğer bazı firmalar ile de çeşitli sponsorluk anlaşmalarına imza attı.
Barcelona, Android dünyasının en önemli üreticilerinden ve Google'ın Uzakdoğu'daki ana iş ortaklarından birisi olan Oppo ile sponsorluk anlaşması imzaladı. Önümüzdeki üç yıl boyunca devam etmesi kararlaştırılan anlaşma, futbolcuların Oppo ile 'poz vermesi', Oppo cihazları ile reklam çekimleri, Oppo logosunun Camp Nou stadyumunda yapılacak maçlarda gösterilmesi ve çeşitli futbol aktiviteleri ile sosyal etkinlikleri kapsayacak.
Son sözü Simon Kuper'e bırakalım en iyisi: ''Futbol asla sadece futbol değildir.''

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.