Cuma 12.06.2015 00:00
Son Güncelleme: Cuma 12.06.2015 10:14

Twitter'da 140 karakter sınırı kalkıyor!

Sosyal medya devi Twitter'ın yönetiminde önemli değişim yaşandı.

Şirketin CEO'su Dick Costolo, 1 Temmuz itibariyle görevden ayrılacak. Ancak 1 Temmuz'da olacak tek önemli gelişme bu değil; Twitter'da DM'lerde de 140 karakter sınırlaması kalkıyor.
Twitter'ın bugüne kadar ki en önemli ve de sınırlayıcı özelliği olarak da bilinen 140 karakter sınırı 1 Temmuz'da kalkıyor; ancak şimdilik sadece DM'lerden!
Evet… Twitter'da 140 karakter sınırlamasının sonuna geliyoruz. Artık dilediğimiz uzunlukta mesajları karşı tarafa iletebileceğiz. Ancak hemen sevinmeyin; Twitter bu sınırlamayı şimdilik sadece DM'lerde, yani özel mesajlarda kaldırıyor. Normal atılan tweetlerde karakter sınırlaması bugüne kadar neyse, bundan sonra da öyle kalmaya devam edecek.
Kullanıcılar böylece 140 karakter sınırlamasına artık aldırmadan DM atarken dilediği genişlikte yazabilecek ve karşı tarafla rahatça görüşebilecek.
Twitter'daki bu değişiklik 1 Temmuz tarihi itibariyle gerçekleşecek. 1 Temmuz'a kadar DM atarken yine 140 karakter sınırlamasına tabi olacaksınız; ancak sonrasında herhangi bir sınırlamayla karşılaşmayacaksınız.
Twitter'ın benzer şekilde normal atılan tweetlerde bu sınırlamayı kaldırıp kaldırmayacağı ise şimdilik bir muamma; ancak Twitter'ın bu adımı atmasına en azından şimdilik pek sıcak bakılmıyor.
Hürriyet
COSTOLO GÖREVİNİ BIRAKIYOR

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.