Pazar 14.06.2015 00:00
Son Güncelleme: Pazar 14.06.2015 12:41

48 saatlik küresel yazılım yarışı

TEB BNP Paribas tarafından düzenlenen yenilikçi fikirlere sahip girişimcilerin 48 saatlik yarışında son anlara girildi. International Hackathon adı verilen yarışta mobil uygulama anilizinden müşteri ilişkilerinde whatsapp kullanımına kadar farklı yazılım projeleri yarışıyor

Finans şirketleri yenilikçi fikirlere yakın olmak amacıyla yenilikçi girişimleri 5 ülke 5 şehirde aynı anda düzenlenen 48 saatlik küresel yazılım yarışına sona yaklaşıldı. Türkiye'den 10 girişimci ekibin katıldığı International Hackathon küresel yazılım yarışı bugün akşam saatlerinde son bulacak. 12-14 Haziran tarihlerinde, San Fransisco, Paris, Brüksel, Roma ve İstanbul olmak üzere beş farklı şehirde eş zamanlı olarak gerçekleşen global yazılım maratonu BNP Paribas International Hackathon'ın İstanbul'da düzenlenecek ayağına 10 yazılım ekibi katıldı. Etkinlik kapsamında, müşteri deneyiminde fark yaratmaya yönelik geliştirdikleri projelerle finansal yazılım üreten girişimcileri, Saklıköy TEB Formasyon Akademisi'nde ağırlanıyor. #TEB #internationalhackathon etiketiyle tüm dünyada paylaşılan küresel yazılım yarışmasında Türk ekip oldukça iddialı.
Dereceye girenlerin para ödülünün yanı sıra Ekim ayında Paris'te gerçekleştirilecek Demo Day'e katılarak projesini uluslararası jüri karşısında sunma imkanı bulacağı bu global yazılım maratonunda sonuçlar Sabah'ta yayınlanacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.