Salı 16.06.2015 00:00
Son Güncelleme: Salı 16.06.2015 14:39

İnternette en çok hangi rüyaları arıyoruz?

Rüyamızda ne görsek, koşarak bilgisayar başına geçip arama motorlarında gördüğümüz rüyaların anlamlarını arıyoruz.

Bu fikirden yola çıkan Yandex, Türkiye'de ilginç bir araştırmaya imza atmış. 2014'ün Ocak ayından 2015 Nisan ayına kadar geçen 16 aylık süreyi baz alan Yandex'in analizinde Türklerin rüyalarında en çok ne gördüğü listelendi.
Buna göre Türkiye'de rüyalar hakkında en çok aranan "Rüyada yılan görmek" oldu. Bu aramayı takip edenler ise "Rüyada altın görmek" ve"Rüyada köpek görmek" olurken, "Rüyada fare görmek" ve "Rüyada ağlamak" da rüya aramaları hakkında yapılan analizde ilk 5'e girdi.
En çok aranan ilk 5 ifade arasında olmasa da yapılan araştırmada "Rüyada hamile olduğunu görmek", "Rüyada at görmek", "Rüyada inek görmek", "Rüyada saç kestirmek", "Rüyada ayakkabı kaybetmek", "Rüyada dişinin çıktığını görmek" gibi enteresan aramaların da sıkça yapıldığı paylaşılan bilgiler arasında yer aldı.
Yandex aramalarına göre Türklerin en çok gördüğü rüyalar şu şekilde;

Rüyada yılan görmek
Rüyada altın görmek
Rüyada köpek görmek
Rüyada fare görmek
Rüyada ağlamak
Rüyada hamile olduğunu görmek
Rüyada deniz görmek
Rüyada balık görmek
Rüyada para görmek
Rüyada bebek görmek

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.