Mobil uygulamaları bir kez kullanıp atıyoruz
Yapılan bir araştırmaya göre mobil uygulamaların belli bir kısmı sadece bir kez kullanıldıktan sonra terk ediliyor.
En çok kullanımından vazgeçilen uygulamalar ise beklendiği gibi sayısı bir hayli fazla olan oyunlar!
Amerika Birleşik Devletleri'nde ise durum biraz daha farklı. ABD'li akıllı telefon kullanıcıları diğer bölgelere oranla uygulamalara daha sadık davranıyor. Bundaki en büyük sebep ise reklamlı uygulamaların tekrar çalıştırmalarda izlediği "tekrarlanmama" kuralları. ABD'deki "sadece bir kez kullanılan uygulama" oranı sadece yüzde 19.
Amerika dışında ise uygulamaları "terk etme" durumu çok daha fazla. Özellikle de Çin'de uygulamaların bir kere kullanılma oranı yüzde 37. Bir önceki yıl bu oran yaklaşık olarak yüzde 26 idi.
EN SON HABERLER
- 1 22 projenin açılışı gerçekleştirildi
- 2 TEKNOFEST Girişim Programı 3. Dönemi Başlıyor: Teknolojiye İz Bırak, Geleceği Sen Yaz!
- 3 Türk Telekom'un Net Insight ile geliştirdiği senkronizasyonu çözümü ITU-T'de
- 4 TEKNOFEST’te teknoloji yarışmalarına başvurular için son gün 20 Şubat
- 5 5G ve 6G teknolojileri akıllı şehirlerin geleceğini şekillendirecek
- 6 Türk oyun sektörü globale taşınıyor
- 7 Apple "Korkunç Hızlı" tanıtımını cadılar bayramında yapmayı planlıyor
- 8 KEMANKEŞ ilk atış testini başarıyla geçti
- 9 Öğrencilerin ürettiği BİRGÜL roketi TEKNOFEST finalinde
- 10 Rektör Prof. Dr. Yücel Oğurlu’dan TEKNOFEST finalistlerine teşekkür