Twitter'dan yeni e-Ticaret modeli
Twitter CEO'su Dick Costolo'nun istifasının ardından Twitter'da yeni bir dönem başlıyor.
Hatırlayacağınız üzere geçtiğimiz hafta 2009'dan beri CEO'luk görevini üstlenen Dick Costolo istifa etmiş, bu karar deneyimli yöneticinin, hissedarları yeterince memnun edemediği için istifa etmeye zorlandığı dedikodularını başlatmıştı. Dedikodular hiç de asılsız değil gibi görünüyor zira Twitter, Costolo'nun ayrılığından hemen sonra yeni kaynak arayışlarına başladı bile.
Twitter yeni reklam stratejisi kapsamında kullanıcılara "ürün sayfaları" sunmaya hazırlanıyor. Kullanıcıların Twitter'da yaptığı aramalar veya takip ettiği kişilerin tweetlerinden ulaşacağı bu ilgili sayfalar, söz konusu ürünle ilgili bilgi ve satın alma detaylarını gösterecek. Twitter yeni e-ticaret yönteminin ilk örneğini, kasım ayında filmi de çıkacak olan The Martian kitabıyla gösterdi.
Twitter bu içerikler için ilk etapta üreticilerden komisyon almayacak. Ancak müşteri kazandıkça şirketin kendi payını istemesi kaçınılmaz. Yeni reklam yayınının genel kullanıma ne zaman sunulacağı ise henüz bilinmiyor.
EN SON HABERLER
- 1 22 projenin açılışı gerçekleştirildi
- 2 TEKNOFEST Girişim Programı 3. Dönemi Başlıyor: Teknolojiye İz Bırak, Geleceği Sen Yaz!
- 3 Türk Telekom'un Net Insight ile geliştirdiği senkronizasyonu çözümü ITU-T'de
- 4 TEKNOFEST’te teknoloji yarışmalarına başvurular için son gün 20 Şubat
- 5 5G ve 6G teknolojileri akıllı şehirlerin geleceğini şekillendirecek
- 6 Türk oyun sektörü globale taşınıyor
- 7 Apple "Korkunç Hızlı" tanıtımını cadılar bayramında yapmayı planlıyor
- 8 KEMANKEŞ ilk atış testini başarıyla geçti
- 9 Öğrencilerin ürettiği BİRGÜL roketi TEKNOFEST finalinde
- 10 Rektör Prof. Dr. Yücel Oğurlu’dan TEKNOFEST finalistlerine teşekkür