Son Güncelleme: Perşembe 02.07.2015 16:19
Facebook'un logosunda değişiklik
Popüler sosyal medya platformu Facebook, 10 yıl sonra ilk kez logosunu değiştirdi. Facebook'un yeni logosunda küçük ama hoş değişiklikler bulunuyor.
Ancak bu durum Facebook'u 10 yıldır kullandığı logosunu güncelleme fikrinden vazgeçirmemiş. Facebook artık daha dinamik ve "genç" bir logoya sahip.
Dün sessiz sedasız bir duyuruyla yeni logoyu ve Facebook marka adını duyuran firmanın ünlü "f" harfi biraz küçülüp incelirken, asıl değişiklik "a" harfinde gerçekleşiyor.
Daha yuvarlak hatlı bir yazı fontu seçen Facebook, logonun daha modern ve çekici olduğunu ifade ediyor.
Yeni Facebook yazısı yakında sitede ve uygulamalarda kendini gösterecek. Facebook'un uygulama ikonu ve site ikonu ise değişmeyecek.
İnternette yeni yazı fontuna karşı tepkiler farklılık gösteriyor. Bazı kullanıcılar eski yazım fontunun ve "a" harfinin geri gelmesi gerektiğini düşünürken, bazı kullanıcılar ise yeni stilin daha iyi olduğu görüşünde.
Tabii bu yeniliğin bir kısım kullanıcının hiç umrunda olmadığını da belirtmekte fayda var.
EN SON HABERLER
- 1 22 projenin açılışı gerçekleştirildi
- 2 TEKNOFEST Girişim Programı 3. Dönemi Başlıyor: Teknolojiye İz Bırak, Geleceği Sen Yaz!
- 3 Türk Telekom'un Net Insight ile geliştirdiği senkronizasyonu çözümü ITU-T'de
- 4 TEKNOFEST’te teknoloji yarışmalarına başvurular için son gün 20 Şubat
- 5 Güç sendeyse oyunun kontrolü de sende! Excalıbur’un yeni reklam filmi yayında
- 6 5G ve 6G teknolojileri akıllı şehirlerin geleceğini şekillendirecek
- 7 Türk oyun sektörü globale taşınıyor
- 8 Apple "Korkunç Hızlı" tanıtımını cadılar bayramında yapmayı planlıyor
- 9 KEMANKEŞ ilk atış testini başarıyla geçti
- 10 Öğrencilerin ürettiği BİRGÜL roketi TEKNOFEST finalinde