Son Güncelleme: Cuma 03.07.2015 14:46
Facebook'ta para kazanmak kolaylaştırıyor
Sosyal medya devi Facebook artık video içerik üreticileri için farklı bir yol izleyecek, videoları hazırlayanlar yeni reklam sistemi ile daha çok kazanabilecekler.
İlk yayımcı partnerleri olarak Funny or Die, Fox Sports, Hearst ve NBA'i seçen Facebook reklamları ise şu şekilde çalışacak; mobil kullanıcılar genel akış içinde yer alacak videolara "otomatik oynatma seçeneği"ne maruz bırakılmayacak. Videonun üzerine tıkladığınızda, özel içerik için önerilen videolar adlı bir bölüme yönlendirileceksiniz, video içeriği sonlanınca da bir sonraki gösterim öncesi reklam kendisini gösterecek. Böylece video üreticisi her reklamdan pay almış olacak.
Forbes haberine göre bu seçenek şimdilik test aşamasında ve yakın bir zamanda genel kullanıcı ve içerik üreticileri için aktif hale gelecek. Mecranın söylediği bir başka bilgi de, sayılı iOS kullanıcısı mobil Facebook üyesinin şimdiden teste dahil olduğu yönünde.
Facebook reklam sistemi yeni yüzü ile ilk olarak Apple ekosisteminde hayat bulacak denilirken, Android ve masaüstü kullanıcıları biraz daha beklemek zorunda kalacak.
EN SON HABERLER
- 1 22 projenin açılışı gerçekleştirildi
- 2 TEKNOFEST Girişim Programı 3. Dönemi Başlıyor: Teknolojiye İz Bırak, Geleceği Sen Yaz!
- 3 Türk Telekom'un Net Insight ile geliştirdiği senkronizasyonu çözümü ITU-T'de
- 4 TEKNOFEST’te teknoloji yarışmalarına başvurular için son gün 20 Şubat
- 5 5G ve 6G teknolojileri akıllı şehirlerin geleceğini şekillendirecek
- 6 Türk oyun sektörü globale taşınıyor
- 7 Apple "Korkunç Hızlı" tanıtımını cadılar bayramında yapmayı planlıyor
- 8 KEMANKEŞ ilk atış testini başarıyla geçti
- 9 Öğrencilerin ürettiği BİRGÜL roketi TEKNOFEST finalinde
- 10 Rektör Prof. Dr. Yücel Oğurlu’dan TEKNOFEST finalistlerine teşekkür