Apple'ın iPhone kampanyası kafaları karıştırdı
Akılı telefon pazarında rekabet arttıkça reklam kampanyaları da birbiriyle yarışıyor. Apple'ın yeni iPhone reklam kampanyası da hem rekabetçi ve bir o kadar kafa karıştırıcı bulundu.
Apple reklamın özünde aslında bir akıllı telefon yapmanın bütünleşik bir üretim stratejisi gerektiğini söylüyor. iPhone'ların yazılımından donanımına kadar tek bir üreticiden çıkıyor olmasına özellikle dikkat çekiyor. Bu bütünlüğün telefonu mükemmel kıldığını ve bunun da sürdürülebilir bir kaliteye izin verdiğinin altını çiziyor. Apple'a göre bir telefonun donanımdan yazılıma kadar her şeyinin tek bir inovasyonu merkezinden çıkması, o telefonun bir iPhone olduğu anlamına geliyor. Öyleyse diyor Apple, "Bir telefon iPhone değilse, bir iPhone değildir".
Reklamı izleyerek siz de bu derin felsefeye kendinizi bırakabilir, ne anlatılmak istendiğini birkaç dakika düşünebilirsiniz.
EN SON HABERLER
- 1 22 projenin açılışı gerçekleştirildi
- 2 TEKNOFEST Girişim Programı 3. Dönemi Başlıyor: Teknolojiye İz Bırak, Geleceği Sen Yaz!
- 3 Türk Telekom'un Net Insight ile geliştirdiği senkronizasyonu çözümü ITU-T'de
- 4 TEKNOFEST’te teknoloji yarışmalarına başvurular için son gün 20 Şubat
- 5 5G ve 6G teknolojileri akıllı şehirlerin geleceğini şekillendirecek
- 6 Türk oyun sektörü globale taşınıyor
- 7 Apple "Korkunç Hızlı" tanıtımını cadılar bayramında yapmayı planlıyor
- 8 KEMANKEŞ ilk atış testini başarıyla geçti
- 9 Öğrencilerin ürettiği BİRGÜL roketi TEKNOFEST finalinde
- 10 Rektör Prof. Dr. Yücel Oğurlu’dan TEKNOFEST finalistlerine teşekkür