Giriş Tarihi: 22.07.2015 12:48

Android M hakkında şok iddia!

Google'ın I/O 2015 etkinliğinde duyurduğu ve ardından geliştiriciler için yayınladığı Android M, 6.0 olarak adlandırılmayabilir. İşte detaylar... Bir süre önce yeni Android sürümünü duyuran Google, bu yeni versiyonu Android M...

Google'ın I/O 2015 etkinliğinde duyurduğu ve ardından geliştiriciler için yayınladığı Android M, 6.0 olarak adlandırılmayabilir. İşte detaylar... Bir süre önce yeni Android sürümünü duyuran Google, bu yeni versiyonu Android M olarak adlandırmıştı. Ardından çoğu kişi, gelecek olan yeni sistemin 6.0 olacağını düşündü. Ancak durumun bundan ibaret olmadığı anlaşıldı. İddialara göre firma, Android M'i 5.2 sürümü olarak kullanıma sokacak. Bilindiği üzere Android 4.3 Jelly Bean adını alırken Android 4.4 ise KitKat olarak adlandırılmıştı.
Aynı durumun Android M'de de söz konusu olduğunu söyleyebiliriz. Bu iddiaların kaynağı ise Android M'nin betası. Zira betada demo modu yer alıyor ve bu modu aktifleştirdiğimiz zaman saatin 05.20 olduğunu görüyoruz. Daha önce aynı saat KitKat'ta 04.40'ı ve Lollipop'ta 05.00 'i gösteriyordu. Saatler üzerinden ipucu veren Google, böylelike Android M'in tam olarak hangi kod ile anılacağını da belli etmiş oldu. Eğer söylentiler doğru çıkarsa Android M, aslında 5.2 olacak. Bir nevi Lollipop sürümünün daha gelişmiş bir versiyonu ile karşılaşacağız. Bunun yanı sıra Android 6.0'ın nasıl bir seviyede bulunacağı ve ne gibi özelliklere sahip olacağı da merak konusu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.