Çarşamba 22.07.2015 00:00

Yahoo, eski günlerine mi dönüyor?

Geri dönmek için sürekli atılımlar yapan ama tam kıvılcımı çakacakken yarı yolda kalmayı başaran, vazgeçtiği satın almalardan sonra pişmanlıkları ile gündeme gelen Yahoo için her şey yoluna girecek mi?

Geri dönmek için sürekli atılımlar yapan ama tam kıvılcımı çakacakken yarı yolda kalmayı başaran, vazgeçtiği satın almalardan sonra pişmanlıkları ile gündeme gelen Yahoo için her şey yoluna girecek mi? Google ve diğer büyük teknoloji firmaları karşısında eski halinden eser kalmayan Yahoo hakkında Wall Street optimistik gözüküyor. Salı günü mesai saati bitiminden sonra Yahoo'nun ikinci çeyrek raporları açıklandı. FactSet'e göre ekonomi analistleri 18 sentlik hisse başına toplamda 1.032 milyar dolar kazanç bekliyor. Firmanın gelir çizgisi 1.01 milyon dolar ile 1.05 milyar dolar arasında geziyor. Diğer ödeme ayarlamalarını yaptıktan sonra Yahoo hala trafikte seyrediyor. Bu trafiğin son çeyrekte üretim maaliyetleri %300 yani yaklaşık olarak 183.1 milyon dolar gibi bir rakamla firmanın 87 milyon dolarlık faaliyet zararına katıldı.
Son 3 ayda Yahoo hisseleri %11 düşüşle 39.55 dolara geriledi. 8 Temmuz'dan beri şirketin menkul kıymeti ise hisse başına 2 dolardan daha fazla arttı. Buna göre şirket uzun zamandır yarış dışı kalmış gibi görünsede aslında hala oyunda diyebiliriz. Diğer büyük firmaların yanında adı yavaş yavaş eskiye çıkan Yahoo'da işler henüz bitmiş değil. Mobil tarafta yapacağı atılımlar ve satın almalarla durumu toparlama ihtimali yüksek olan Yahoo'ya analistlerin bu kadar olumlu bakma sebebi ise şirketin mobil alanda daha ciddi bir duruş sergilemesinden olabilir.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.