Salı 04.08.2015 00:00
Son Güncelleme: Salı 04.08.2015 11:00

Günün en çok konuşulan uygulaması Blippar

Akıllı telefonlar, tabletler ve giyilebilir teknolojiler aracılığıyla sabit görselleri canlandırmak için artırılmış gerçeklik ve görüntü tanıma teknolojilerinden yararlanan dünyanın lider görsel tarayıcısı Blippar, bu aralar en çok konuşulan mobil uygulamalardan biri

Blippar™ , markaların, yayıncıların ve kurumların ürünlerini, ambalajlarını, gazetelerini, dergilerini ve ticari satışlarını, kullanıcıların uygulamayla onları 'araştırarak' kilidini açtığı etkileşimli dijital deneyimlere dönüştürmesini sağlıyor. Tüketiciler, eşsiz, etkileşimli mobil deneyimler aracılığıyla en sevdikleri yayınlar, markalar ve ünlülerle yakın ilişki kurabiliyor..
COSMOPOLITAN KAPAĞI BLIPPAR'LA CANLANDI
2011 yılında Birleşik Krallık'ta kurulan Blippar™ Londra, New York, San Francisco, Chicago, Los Angeles, Bombay, Tokyo, Amsterdam, Yeni Delhi ve şimdi de İstanbul'da şubeler açarak hızla genişledi. Yalnızca üç yıl içerisinde bu yenilikçi AR oyuncusu, Coca-Cola, Pepsico, General Mills, Unilever, Sony, P&G, Condé Nast, TIME Inc. ve Paramount dahil olmak üzere dünyanın en büyük markaları ve medya sahipleriyle karlı ortaklıklar oluşturdu. 2014 Haziran ayında Blippar™ , 2000'li yılların sonunda kurulan öncü bir AR şirketi olan Layar™'ı satın aldı. Birleştiren kullanıcı tabanı, veriler ve teknoloji Blippar™'ı dünyanın en etkili AR şirketi haline getiriyor. Daha fazla bilgi için blippar.com/tr sitesini ziyaret edin.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.