Perşembe 03.09.2015 00:00

Twitter kullananlar müjde

Twitter, direkt reklam verme özelliğini Türkiye'deki kullanıcılarının da hizmetine sundu.

Bugüne kadar sadece Genart üzerinden Reklam alan popüler mikro blog platformu Twitter, direkt reklamların Türkiye'deki kullanıcılara da açıldığını duyurdu. 2013 yılında kullanıma giren Twitter Ads, son dönemde kullanım oranını artırmak için birçok adım atıyordu.
Yapılan açıklamada 'self-servis reklamcılık' olarak da anılan bu özelliğin 200'ü aşkı ülke ve bölgede 15 farklı dilde hizmet verdiğinin altı çizildi. Bu diller arasında Türkçe yer almıyor.
Twitter'ın bu hamlesiyle reklam gelirlerini artırması ve bu özelliği daha fazla kullanıcı ile buluşturması bekleniyor. Son çeyrek sonuçlarıyla yatırımcılarını hayal kırıklığına uğratan Twitter'ın gelirlerini artırarak mali karnesini düzeltmek adına bu adımı attığı belirtiliyor. Türkiye'deki kullanıcıların kendi hesapları üzerinden 'Creat New Campaing' seçeneği üzerinden kullanabilecekleri bu özellik 'tweet etkileşimi artırma' ve 'uygulama indirme reklamları' dahil 6 farklı reklam seçeneği sunuyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.