Twitter kullananlar müjde
Twitter, direkt reklam verme özelliğini Türkiye'deki kullanıcılarının da hizmetine sundu.
Yapılan açıklamada 'self-servis reklamcılık' olarak da anılan bu özelliğin 200'ü aşkı ülke ve bölgede 15 farklı dilde hizmet verdiğinin altı çizildi. Bu diller arasında Türkçe yer almıyor.
Twitter'ın bu hamlesiyle reklam gelirlerini artırması ve bu özelliği daha fazla kullanıcı ile buluşturması bekleniyor. Son çeyrek sonuçlarıyla yatırımcılarını hayal kırıklığına uğratan Twitter'ın gelirlerini artırarak mali karnesini düzeltmek adına bu adımı attığı belirtiliyor. Türkiye'deki kullanıcıların kendi hesapları üzerinden 'Creat New Campaing' seçeneği üzerinden kullanabilecekleri bu özellik 'tweet etkileşimi artırma' ve 'uygulama indirme reklamları' dahil 6 farklı reklam seçeneği sunuyor.
EN SON HABERLER
- 1 22 projenin açılışı gerçekleştirildi
- 2 TEKNOFEST Girişim Programı 3. Dönemi Başlıyor: Teknolojiye İz Bırak, Geleceği Sen Yaz!
- 3 Türk Telekom'un Net Insight ile geliştirdiği senkronizasyonu çözümü ITU-T'de
- 4 TEKNOFEST’te teknoloji yarışmalarına başvurular için son gün 20 Şubat
- 5 5G ve 6G teknolojileri akıllı şehirlerin geleceğini şekillendirecek
- 6 Türk oyun sektörü globale taşınıyor
- 7 Apple "Korkunç Hızlı" tanıtımını cadılar bayramında yapmayı planlıyor
- 8 KEMANKEŞ ilk atış testini başarıyla geçti
- 9 Öğrencilerin ürettiği BİRGÜL roketi TEKNOFEST finalinde
- 10 Rektör Prof. Dr. Yücel Oğurlu’dan TEKNOFEST finalistlerine teşekkür