Çarşamba 09.09.2015 00:00
Son Güncelleme: Çarşamba 09.09.2015 10:48

Instagram’ın yeni reklam modeli artık Türkiye’de

Instagram'da sıradan kullanıcıların bile viral yollarla reklam yaptığı, bu sayede hem kendi adını duyurduğu hem cebini doldurduğu bir gerçek. Ancak bunun Instagram'a pek bir faydası yok. Instagram'ın yeni reklam modeli ise hem reklam verenleri memnun edecek hem de kendi kasasını dolduracak.
Bir süredir Amerika'da sınırlı sayıda firmalarla denenen reklam modeli, yapılan duyuruyla birlikte bugün itibarıyla aralarında Türkiye'nin de bulunduğu birçok ülkede hizmete girdi. Böylece 30 Eylül'den itibaren dünyanın dört bir yanındaki her ölçekten reklam veren Instagram'ın reklam servisinden yararlanarak kampanyalar düzenleyebilecek.
Instagram reklamları kullanım ağını genişletmesinin yanında reklam verenlere artık yeni seçenekler de sunuyor. Bunlarında arasında Landscape fotoğraf ve videolar, 30 saniyelik reklam videoları ve Facebook optimizasyonu bulunuyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.