Giriş Tarihi: 17.9.2015 12:01 Son Güncelleme: 17.9.2015 12:03

Hyperloop, 2016'da testlere başlıyor

Ultra Hızlı Tren olarak açıklanan Hyperloop teknolojisi için kurulan Hyperloop Technologies firması CEO?suna kavuşarak beraberinde 2016 yılında testlere başlayacak.
Geride bıraktığımız aylar içerisinde tanıtımı yapılan Hyperloop teknolojisini, geleceğin ultra hızlı trenleri olarak açıklandığı günden bu yana dikkatleri üzerine çekmeyi başarıyor. Yaklaşık olarak altı saat süren bu yolculuk iki buçuk saate kadar indirme yeteneğe sahip. Bu teknolojinin fikir babası ise SpaceX ve Tesla'nın kurucularında Elon Musk, Kendisine ait olan uzay firması SpaceX ile bu projenin en büyük destekçilerinde bir tanesi.
Herhangi bir gaz, Benzinin salınımının olmamasıyla birlikte Musk'tan alıştığımız doğa anaya %100 duyarlı olacak olan bu projede Hyperloop trenin arkasında yer alacak olan güçlü pervaneler sayesinde oluşacak itme kuvvetiyle tren hareket edecek. Önünde hiç bir şekilde engel olmazsa daha da yüksek hızlara çıkabilecek.
Saatte 1300 km hızla ulaşım projesi: Hyperloop
Otomobil büyüklüğündeki bir kapsüle yerleştirildiğinizi ve kapsülün saatte 1300 kilometre hızla bir tüpün içinde ilerlediğini düşünün. Üstelik eğlence için değil, gideceğiniz yere ulaşmak için.


PROJENİN DETAYLARI İÇİN TIKLAYIN

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.