Son Güncelleme: Pazartesi 28.09.2015 16:25
Vodafone abonelerinin internet kullanımı bu bayramda ikiye katlandı
Türkiye'nin ikinci büyük mobil operatörü Vodafone, sayıları 21 milyonu bulan abonelerine Kurban Bayramı süresince özgürce ve doyasıya iletişim kurmanın keyfini yaşattı.
Dijital bağlantılı yaşamı bireyler için kolay ve erişilebilir kılmayı hedefleyen Vodafone, toplumsal kaynaşmanın en üst düzeyde yaşandığı bayram dönemlerinde abonelerinin iletişim ihtiyacını eksiksiz karşılamaya devam ediyor. Vodafone'un Türkiye genelindeki 21 milyon abonesi, bu Kurban Bayramı'nda da özgürce ve doyasıya iletişim kurma avantajı yaşadı. Vodafone'un Kurban Bayramı süresince gerçekleşen GSM trafiğine ilişkin açıkladığı verilere göre, Vodafone aboneleri, arife ve bayram günlerini kapsayan 5 günde toplam 920 milyon dakika konuştu, 730 milyon SMS attı ve 2 milyon 532 bin GB mobil internet kullandı. Vodafone abonelerinin Kurban Bayramı süresince mobil internet kullanımı geçen yıla göre 2 katından fazla arttı.
En çok konuşan il İstanbul, en çok aranan ülke Almanya oldu
Vodafone'un açıkladığı verilere göre, bayram süresince en çok konuşan 10 il sırasıyla İstanbul, Ankara, Şanlıurfa, İzmir, Antalya, Adana, Samsun, Van, Gaziantep ve Konya olurken, en çok SMS gönderen iller sırasıyla İstanbul, Ankara, Samsun, Adana, İzmir, Şanlıurfa, Antalya, Konya, Van ve Gaziantep olarak gerçekleşti. En çok mobil internet kullanan iller ise İstanbul, Ankara, İzmir, Antalya, Adana, Muğla, Samsun, Konya, Balıkesir ve Bursa şeklinde sıralandı.
Öte yandan, en çok aranan ülkeler sırasıyla Almanya, Suudi Arabistan, Fransa, Hollanda, İngiltere, KKTC, Libya, Bulgaristan, Mısır ve Azerbaycan olurken, en çok SMS de Almanya, İngiltere, KKTC, Fransa, Rusya Federasyonu, Hollanda, Azerbaycan, Avusturya, ABD ve Belçika ülkelerine gönderildi.
Ender Buruk: "Abonelerimize kesintisiz iletişim ayrıcalığı yaşattık"
Vodafone abonelerinin bayram trafiğini değerlendiren Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Ender Buruk, şunları söyledi:
"Vodafone Türkiye olarak, abonelerimiz için değer yaratma vizyonumuz çerçevesinde müşterilerimizin ihtiyaçlarına en hızlı şekilde cevap verebilmek amacıyla ürün ve hizmetlerimizi sürekli geliştiriyoruz. Sunduğumuz yenilikçi ve yüksek kaliteli hizmetlerle, müşterilerimizin hayatlarını kolaylaştırıyor, onlara mükemmel bir deneyim yaşatmak için çalışıyoruz. Müşteri memnuniyetine odaklı ürün ve hizmetlerimizle her bayramda olduğu gibi bu Kurban Bayramı'nda da abonelerimizin özgürce ve doyasıya iletişim kurmasını sağladık. Kesintisiz ve kaliteli iletişim ayrıcalığı yaşayan abonelerimiz, bayram süresince 920 milyon dakika konuştu, 730 milyon SMS attı,2 milyon 532 bin GB mobil internet kullandı. Özellikle mobil internet kullanımında geçen yıla göre 2 katından fazla artış olduğunu gözlemledik. Bu vesileyle, tüm halkımızın geçmiş Kurban Bayramını kutluyorum."
EN SON HABERLER
- 1 22 projenin açılışı gerçekleştirildi
- 2 TEKNOFEST Girişim Programı 3. Dönemi Başlıyor: Teknolojiye İz Bırak, Geleceği Sen Yaz!
- 3 Türk Telekom'un Net Insight ile geliştirdiği senkronizasyonu çözümü ITU-T'de
- 4 TEKNOFEST’te teknoloji yarışmalarına başvurular için son gün 20 Şubat
- 5 5G ve 6G teknolojileri akıllı şehirlerin geleceğini şekillendirecek
- 6 Türk oyun sektörü globale taşınıyor
- 7 Apple "Korkunç Hızlı" tanıtımını cadılar bayramında yapmayı planlıyor
- 8 KEMANKEŞ ilk atış testini başarıyla geçti
- 9 Öğrencilerin ürettiği BİRGÜL roketi TEKNOFEST finalinde
- 10 Rektör Prof. Dr. Yücel Oğurlu’dan TEKNOFEST finalistlerine teşekkür