Son Güncelleme: Cuma 02.10.2015 14:07
IAB ABD MIX AWARDS’tan Türkiye’ye 9 ödül
Dünyanın en iyi dijital reklamlarının yarıştığı 11. IAB ABD Mixx Awards Ödül Töreni 29 Eylül akşamı New York’ta gerçekleşti. 10 ülkeden 121 kampanyanın finalde yarıştığı gecede, Türkiye’den 9 çalışma ödül aldı.
Türkiye'den ödül alan 9 çalışmanın ayrıntıları ise şu şekilde:
'Mobil Display Reklamlar' kategorisi Altın Mixx
Turkcell Çevrimdışı Müzik
BPN Istanbul / Mobilike
'Digital Audio' kategorisi Altın Mixx:
Sessizlik "Bring the Quiet"
Unilever Axe Black – Mindshare Türkiye / Mobilike
'Mobil Marka Destinasyon' kategorisi Altın Mixx
Samsung Galaxy Note 4 "Perfect Handwriting with S Pen"
Samsung – Starcom MediaVest Group Türkiye / Mobilike
'Oyunlar' kategorisi Gümüş Mixx
Nerf Zombie Avı ve Rebelle Ajan Görevleri
Hasbro – OMD Türkiye / Netcom Medya
'Markalı Mobil Aplikasyonlar' kategorisi Bronz Mixx:
Turkcell Sağlıkmetre Aplikasyonu
Turkcell – R/GA London
'Yaratıcı Reklam Optimizasyon Teknolojisi Kullanımı' Bronz Mixx
Sessizlik "Bring the Quiet"
Unilever Axe Black – Mindshare Türkiye / Mobilike
'Mobil Marka Destinasyon' kategorisi Bronz Mixx
Formaya Ruhunu Kat
Vodafone – Mindshare Türkiye / Mobilike
'Arama Motoru' kategorisi Bronz Mixx
Bir Gülüşüne Bakar 'One Winning Smile Can Conquer All'
Unilever Signal – Mindshare Türkiye
'Giyilebilir Teknolojiler' kategorisi Bronz Mixx
Kim Daha Fazlasını Yapar? "Who Does More?"
Unilever Rexona – Mindshare Türkiye / Wanda Digital / Mobilike
IAB ABD Mixx Awards'ta 2015 Yılının En İyi Kampanyası Ödülü, "ALS Ice Bucket Challenge" kampanyasıyla ALS Derneği'nin oldu. Teknolojik ve sektörel yeniliklerin de yansımalarının görüldüğü yarışmada bu yıl ilk kez "Giyilebilir Teknolojiler" kategorisinde de ödül verildi. Bu kategoride Türkiye'den de bir çalışmanın ödül alması sektör adına sevindirici bir gelişme oldu.
Ödül töreninde konuşma yapan IAB ABD CEO'su Randall Rothenberg şu sözleri söyledi: "2015 yılının kazananları hayal gücünün ve teknolojinin bir arada kullanılarak kalplere ve akıllara nasıl etki edebileceğini gösteriyor. Ödül alan projelerin hepsi dünya çapında yapılmış en başarılı dijital pazarlama kampanyalarından oluşuyor ve bu projeler önümüzdeki nesillerin pazarlama kampanyalarını olumlu yönde etkileyeceğine inanıyorum."
Yarışmaya yapılan başvuruları değerlendiren 38 kişilik Değerlendirme Jürisi'nin Başkanı ve Big Spaceship'in CEO'su Michael Lebowitz ise görüşlerini şu cümlelerle paylaştı: "Bu yılın kazananları hedef kitlelerine yeni güçlü yollarla ulaşabilmeyi başaran çalışmalardan oluştu. Jürideki herkes kampanyaların dijitalin interaktif gücünün etkili şekilde kullanımı ve başarılı hikaye anlatımı örnekleri karşısında çok etkilendik."
EN SON HABERLER
- 1 22 projenin açılışı gerçekleştirildi
- 2 TEKNOFEST Girişim Programı 3. Dönemi Başlıyor: Teknolojiye İz Bırak, Geleceği Sen Yaz!
- 3 Türk Telekom'un Net Insight ile geliştirdiği senkronizasyonu çözümü ITU-T'de
- 4 TEKNOFEST’te teknoloji yarışmalarına başvurular için son gün 20 Şubat
- 5 5G ve 6G teknolojileri akıllı şehirlerin geleceğini şekillendirecek
- 6 Türk oyun sektörü globale taşınıyor
- 7 Apple "Korkunç Hızlı" tanıtımını cadılar bayramında yapmayı planlıyor
- 8 KEMANKEŞ ilk atış testini başarıyla geçti
- 9 Öğrencilerin ürettiği BİRGÜL roketi TEKNOFEST finalinde
- 10 Rektör Prof. Dr. Yücel Oğurlu’dan TEKNOFEST finalistlerine teşekkür