Cuma 16.10.2015 00:00

Vodafone Kırmızı Işık CLIO'da büyük ödülü kazandı

Vodafone Türkiye tarafından kadına yönelik şiddeti önlemek amacıyla geliştirilen Kırmızı Işık uygulaması için Y&R Team Red İstanbul tarafından hazırlanan "Aramızda" kampanyası, Avrupa'dan sonra ABD'de de büyük ödüle layık görüldü.

Vodafone Kırmızı Işık, küresel reklam ve pazarlama sektörünün önemli yarışma alanlarından CLIO Ödülleri'nde "Büyük Ödül"ü kazandı.
Y&R Team Red İstanbul tarafından Vodafone Kırmızı Işık için hazırlanan "Aramızda" kampanyası, Time dergisinin dünyanın en tanınan uluslararası reklam ödülleri olarak nitelendirdiği CLIO Ödülleri'nde "Entegre Kampanya" kategorisinde "Grand CLIO"ve altın ödülünü alırken, "Dijital" kategorisinde de gümüş ödüle layık görüldü.
Tüm dünyada pazarlamanın ve yaratıcılığın zirvesi olarak kabul edilen Cannes Lions 2015'te büyük ödül Grand Prix'yi alarak Türkiye'de bir ilke imza atan Vodafone Kırmızı Işık, bu kez de 1959 yılından bu yana reklam, tasarım ve iletişim alanındaki yaratıcılığı ve inovasyonu ödüllendiren CLIO'dan bir altın, bir gümüş ve bir Grand CLIO kazanarak, toplam üç ödülle döndü.
Öğüt: "Uluslararası arenada Türkiye'ye ilk başarıları kazandırdık"
ABD'nin New York şehrinde düzenlenen ve ünlü aktör Alec Baldwin'in sunuculuğunu üstlendiği ödül törenine, Vodafone Türkiye CEO'su Gökhan Öğüt ve Young & Rubicam Brands Reklamevi Ajans Başkanı Arzu Ünal birlikte katıldı.
Dijital çağa uygun çözümlerle toplumsal sorunlarla mücadele etmek gerektiğine inandıklarını, Kırmızı Işık uygulamasının da mobil teknolojilerinin toplumsal hayata katkısını gösteren önemli bir uygulama olduğunu belirten Gökhan Öğüt, şunları söyledi:
"Güçlü bir toplum için kadınlara fırsat eşitliği sağlayarak, toplumsal ve ekonomik hayata eşit katılımlarını desteklemek üzere yatırımlarımızı sürdürürken, mobil teknolojilerinin gücünü kullanarak hayata geçirdiğimiz Kırmızı Işık uygulaması sayesinde de şiddete maruz kalan kadınlara tek dokunuşla destek eli uzatıyoruz. Kırmızı Işık uygulamasını, sadece kadınlar tarafından erişilebilen, şiddeti anında ya da öncesinde engellemeye yönelik, şiddet uygulayan kişinin fark etmeyeceği biçimde çalışan bir çözüm olarak tasarladık. Ülkemizde bu uygulamaya hiç ihtiyaç kalmamasını umut ediyoruz."
Arzu Ünal: "Bu kampanyaya kalbimizi koyduk"
"Aramızda" kampanyasının arkasında sosyal faydaya odaklanmış ve akıllıca kurgulanmış iyi bir fikir olduğuna dikkat çeken Arzu Ünal ise görüşlerini şu şekilde dile getirdi:
"Vodafone Kırmızı Işık uygulaması için aldığımız brief, insanın kalbine dokunan bir brief'ti. Biz de çalışmalarımıza önce kalbimizi koyarak başladık. Bir projeye kalbinizi koyduğunuzda önünüzdeki sınırlar kalkıyor, daha ilerisini görebiliyor, yaratıcılık fırsatlarını sonuna kadar kullanabiliyorsunuz. Bu projede uygulama ile kullanıcıyı en doğru şekilde buluşturabilmeniz için önce projenin arkasındaki teknolojiye hakim olmanız gerekiyordu. Kampanyamızı, Vodafone teknolojisini sadece kadınlara ve en sade dilde aktaracak şekilde kurguladık. Ama asıl gurur duyduğumuz şey, Türkiye'deki binlerce kadını, aile içi şiddetten korumaya yardımcı olabilmek."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.