Salı 03.11.2015 00:00

HTC sıkıntılı günlere devam ediyor!

Yayınlanan yeni rapor, HTC için işlerin bir türlü iyiye gitmediğini gösteriyor...

Önde gelen Android üreticilerinden biri olan HTC'nin mali durumunun pek parlak olmadığı bir gerçek. Firma tarafından açıklanan son raporlara bakıldığında da bu durum için farklı bir şey söylemenin pek mümkün olmadığı görülüyor.
HTC'nin üçüncü çeyrek mali sonuçlarına göre şirket toplamda 660 milyon dolar gelir sağlamış durumda. Ancak bu rakam bir önceki yıl kaydedilen 1.3 milyar doların neredeyse yarısına ulaşıldığını gösteriyor. Rapor, şirketin üçüncü çeyrekte 138 milyon dolarlık bir zarar açıkladığını ortaya koyarken 2014 yılının üçüncü çeyreğinde bu rakam sadece 6.2 milyon dolar seviyelerindeydi.
HTC bu durumu, kazanç raporlarının bir parçası olan ve bir sonraki çeyrekte ulaşılmak istenen mali hedeflerin kaleme alındığı ön rapor niteliğindeki tahminlere bağlıyor. Şirket artık bu şekilde bir yol haritası yayınlamayacağını açıklayarak bunun "yan etkilerinden" etkilenmek istemediğini açıkça ifade etmiş oldu.
HTC'nin bir süre daha onu iflastan koruyacak birikimi var. Ancak bu durum bir anlamda şirketin geleceği kurtarmak adına kendi kapasitesine olan güven eksikliğini ortaya koyuyor. HTC One A9 hamlesi dördüncü çeyrekte yeni bir nefes almak için yeterli güce sahip ancak köklü bir yeniden yapılanma olmadıkça genel tabloyu değiştirmeye yetecek gibi görünmüyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.