Çarşamba 04.11.2015 00:00

Twitter 'fav'lamayı kaldırdı!

Twitter "favori" butonunda değişiklik yaptı. Dünyaca ünlü sosyal paylaşım devi Twitter, "favorilere alma" butonu yerine "beğeni" butonu getirdi

Twitter kullanıcıları bugüne kadar istedikleri paylaşımın altındaki "yıldız" ikonuna tıklayarak twitter paylaşımlarını "favoriler" arasına alabiliyordu.
Sosyal medya devi twitter bu özelliğinde değişikliğe gitti. Twitter kullanıcıları artık beğendikleri twitter paylaşımlarını "kalp" ikonuna tıklayarak "beğeniler" arasına ekleyecek.
Twitter yaptığı bu değişiklikle bir devri sona erdirmiş oluyor. 'Fav'lamak deyimi twitter için artık geçmişte kalan bir kelime olacak. Twitter kullanıcıları da artık paylaşımları 'fav'lamak yerine 'beğen'ecek.
Twitter paylaşımlarının altında yer alan ve gri renkli olan kalp ikonu, Twitter kullanıcıları paylaşımı beğenmek için kalp ikonu üzerine tıkladıklarında kırmızı renkte olacak.
Twitter yaptığı bu önemli değişikliği bir basın açıklamasıyla kullanıcılarına duyurdu. Twitter tarafından yapılan açıklamada şu sözlere yer verildi:
"Birçok şeyi beğenebilirsiniz, ancak her şey favoriniz olamaz. Kalp farklı dilleri, kültürleri ve saat dilimlerini aşan evrensel bir sembol. Kalp daha anlamlı ve insanları birbirine daha çok bağlıyor. Yaptığımız ön araştırmalarda da insanların kalp butonunu daha çok sevdiğini gördük."
Değişiklik Twitter'ın video paylaşma uygulaması Vine'da da hayata geçirildi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.