Çarşamba 18.11.2015 00:00
Son Güncelleme: Çarşamba 18.11.2015 11:49

Facebook o uygulamayı Nijerya için de kullanıma açtı!

Sosyal medya devi Facebook, Paris'te yaşanan saldırının ardından kullanıma sunduğu "Güvendeyim" butonunu, Nijerya'da meydana gelen intihar saldırı için de kullanıma açtı

Facebook Paris'te kullandığı Güvenlik Durumu Kontrolü (Facebook Safety Check) uygulamasını Nijerya'da meydana gelen intihar saldırısının ardından da kullanıma sundu.
Nijerya'nın kuzeydoğusundaki bir kamyon durağında gerçekleşen intihar saldırısında ilk belirlemelere göre en az 32 kişi öldü, 80 kişi de yaralandı.
Facebook Paris'te geçtiğimiz günlerde meydana gelen terör saldırıları sonrası olay yerinden sağ kurtulmayı başarabilenlerin ailelerini ve arkadaşlarını haberdar edebilmesi için "Facebook Safety Check" uygulamasını Paris için kullanıma açmıştı.

FACEBOOK "GÜVENDEYİM" BUTONU TARTIŞMA YARATTI!

Bir haberleşme ağı olan Facebook Safety Check, saldırı anında bölgede bulunanların Facebook üzerinden yer bildirimi yapmasına ve sağ olduklarının anlaşılabilmesine imkan tanıyan bir uygulama. Böylelikle Facebook yakınları için endişelenenlere kolaylık sağlıyor.

Facebook'un bu uygulamayı ilk olarak Paris saldırılarında kullanıma açması ve Beyrut ve Ankara'daki patlamalarda uygulamanın kullanıma sunulmaması tepkilere yol açmıştı.

Gelen tepkiler üzerine Facebook kurucusu ve CEO'su Mark Zuckerberg bir açıklama yayınlamak zorunda kalmıştı.

"FACEBOOK MOMENTS" GELİYOR!

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.