Pazartesi 23.11.2015 00:00
Son Güncelleme: Pazartesi 23.11.2015 17:50

Sony Xperia Z6 bombası

Sony'nin bir sonraki amiral gemisiyle alakalı yeni söylentiler var. Ayrıntıların ne olduğuna birlikte bakalım.

Birkaç gün önce Sony'nin Xperia Z6 üzerinde çalıştığı ve telefonun 2016'nın 2. yarısında geleceği raporlanmıştı. Şimdi ise ismi açıklanmayan yeni bir kaynaktan daha fazla detay geldi.

Mobipicker'ın kendi kaynağına dayandırdığı haberine göre Xperia Z6'da basınca duyarlı ekran kullanılabilir. Yani yeni amiral gemisinde iPhone 6s'te gördüğümüz 3D Touch (Diğer adıyla Force Touch) özelliğinin bir benzeri olacak demek.

Pazardaki trend ve talep göz önüne alındığında basınca duyarlı ekran, Sony'nin satışlarının daha fazla canlanmasını sağlayabilir. Bununla birlikte Xperia Z6'da 2K çözünürlüğünde ekranın ve Snapdragon 820 yongasetinin olması bekleniyor.

SONY XPERIA Z5 İNCELEMESİ

Kaynağa güvenmek riskli bir iş, yine de Apple'ın 3D Touch atılımıyla birlikte Huawei, Samsung ve birkaç Çinli üretici basınca duyarlı ekran işine girişmiş görünüyor. Farklı kaynaklardan gelen havadisler bu şekildeydi. Kasım ayı başında tedarik zinciri kaynağına dayandırılan bir raporda Tayvanlı ve Çinli tasarım şirketlerinin Force Touch sensörlerine ağırlık vereceği iddia edilmişti. Yani pazarda büyük bir hareketlilik var. Sony'nin de aynı trene binmesi sürpriz olmaz. Ama bu özellik biraz daha ucuz fiyatlı model olduğu için belki Xperia Z6 Compact'ta olmayabilir.

Hasan Uğur Nayır

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.