Çarşamba 25.11.2015 00:00
Son Güncelleme: Çarşamba 25.11.2015 15:14

Dijital Pazarlama Workshopları SEOzone’15 İle Başlıyor

Türkiye’nin en inovatif dijital pazarlama ajansı olan SEOZEO tarafından, 27-29 Kasım 2015 tarihleri arasında, Şişli Marriott Hotel’de 3.kez düzenlenecek olan SEOzeo’15 Dijital Pazarlama Konferansı’nda, sunumlardan sonra aktif workshoplar düzenlenecek.

Konferansta, 27-28 Kasım tarihlerinde SEOzone ve Contentzone olarak iki oturumda gerçekleşecek SEO ve içerik pazarlaması sunumlarından sonra, 29 Kasım 2015 tarihinde gerçekleşecek workshoplarda, birbirinden değerli dijital pazarlama uzmanları, katılımcılarla buluşmaya hazırlanıyor. SEO çalışmaları konusunda dünyaca ünlü konuşmacılar, katılımcılarla uygulamalı olarak SEO ve içerik pazarlaması çalışması yapacaklar.
Bu bağlamda, teknik SEO'da dünyaca bilinen DeppCrawl'ın EMEA pazarı sorumlusu Tristian Pirouz, aksiyon odaklı SEO sunumu yapacak. Searchmetrics dijital pazarlama uzmanı Shyam Dattani SEO analizi, SEMrush müşteri departmanı yöneticisi Elizaveta Lavrienko ise rakip ve pazar ölçümlemesiyle ilgili sunumuyla katılımcılarla buluşacak. Konferansta ve workshoplarda simültane tercüme yapılacak.
SEO çalışmaları ve Türkiye'nin ilk içerik pazarlaması alanındaki sunum ve workshop etkinleriyle tamamlanacak olan SEOzone'15 konferansının bilet fiyatları ve ayrıntılı programı seozeo.com.tr adresinde yer alıyor. SEOzone ve Contentzone oturumlaryla beraber workshop etkinlik biletleri sitede bir arada satışa sunuluyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.