Çarşamba 27.01.2016 00:00

Twitter 4 önemli ismini birden kaybetti

300 milyonun üzerinde aktif kullanıcısı bulunan Twitter istifa depremiyle sarsılıyor. Art arda gelen 4 istifaya açıklık getiren şirketin kurucusu Jack Dorsey, basında çıkan 'Twitter yöneticilerini kovdu' haberlerinin gerçeği yansıtmadığını, kendilerinin işi bıraktığını açıkladı.

Twitter'ın Ürün Müdürü Kevin Weil, Medya Müdürü Katie Jacobs Stanton, Mühendislik Müdürü Alex Roetter ve İnsan Kaynakları Müdürü Skip Schipper'ın şirketten ayrılacakları duyuruldu.
Şirketin Yönetim Kurulu Başkanı Jack Dorsey bir Tweetle bu dört ismin ayrılacaklarını doğruladı ve "çok hak ettikleri tatilerini alacaklarını" söyledi.
Dorsey'in ilk hamlelerinden biri şirket çalışanlarının yüzde 8'ini işten çıkartmaktı.
Şimdi aynı hamlenin üst düzey yöneticilere de yansıdığı görülüyor. Teknoloji haberleri sitesi Re/code, Twitter'ın yakında "tanınmış bir ismi" yönetim kuruluna alacağını bildirdi. Bu ismin de American Express'ten Leslie Berland olduğu kaydediliyor.
Kasım 2013'te borsaya giren Twitter'ın önündeki en büyük zorluk, yatırımcıları şirketin büyüyeceğine ikna etmek oldu. Şirket bugüne kadar bunda pek başarılı olamadı.Snapchat ve Instagram gibi yeni uygulamalar özellikle genç kullanıcıları cezbederken, kârlı medya platformları haline geldi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.