Pazartesi 01.02.2016 00:00
Son Güncelleme: Pazartesi 01.02.2016 11:06

48 saatte 18 yeni oyun

Global Game Jam (GGJ) İzmir ayağı, 105 katılımcıyla İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) ev sahipliğinde gerçekleştirildi. “Ritüel" konu başlığı altında gerçekleştirilen etkinlikte, 48 saat uykusuzluğun ardından 18 yeni bilgisayar oyunu ortaya çıkarıldı.

İzmir Ekonomi Üniversitesi'nde, 11 jüri üyesi ve 20 kişilik organizasyon yapısıyla gerçekleştirilen etkinlikte "Hot Games" grubu birinci oldu. Etkinlikte "Forever 2 D" grubu ikinciliği, "Oyun Mutfağı" grubu da üçüncülüğü elde etti. İEÜ Mühendislik ve Bilgisayar Bilimleri Fakültesi Öğretim Üyesi ve Global Game Jam Ege 2016 Etkinlik Komitesi Başkanı Yrd. Doç. Dr. Gazihan Alankuş, etkinliğin Türkiye'de bilgisayar oyun dünyasına yeni bir soluk getirdiğini belirterek, katılımcıların 48 saatte çok az uyuyarak oyun geliştirdiğini söyledi. Farklı disiplinlerden insanların bir araya geldiğini, amatörlerin profesyonel oyun geliştiricilerle buluşma olanağını yakaladığını kaydeden Yrd. Doç. Dr. Alankuş, "105 katılımcımız 5'li takımlar halinde bilgisayar oyunları geliştirdi. Etkinliğe katılan öğrenci, akademisyen, amatör ve profesyonel oyun geliştiriciler, oluşturdukları takımlar ile ritüel konusunu üzerinden yeni oyunlar ortaya çıkardı. Katılımcılarımız hem eğlendi hem öğrendi" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.