Perşembe 04.02.2016 00:00
Son Güncelleme: Perşembe 04.02.2016 10:03

HTC için gözler 2016 yılında!

2016 itibarıyla HTC çıkışa geçebilir.

Tayvanlı teknoloji firması HTC, son yıllarda arka arkaya ettiği zararlarla gündeme gelmişti. Her ne kadar genel olarak hem tasarım hem donanım hem de yazılımsal olarak başarılı ürünlere imza atsa da, firmanın bir türlü vazgeçmediği bazı tasarım unsurları ve fiyat faktörleri birçok teknolojiseverin tepkisini çekmişti. Şimdi gelelim son rakamlara.

HTC'nin açıkladığı 2015 yılı son mali çeyrek rakamları, HTC'nin bu çeyrekte net 101 milyon dolarlık zarar ettiğini, kazancının da 766 milyon dolar olduğunu gösteriyor.

Firma, 2015'in ikinci mali çeyreğinde 252 milyon dolar, üçüncü mali çeyreğinde de 139 milyon dolarlık zararlar açıklamıştı. Görüldüğü üzere zamanla zarar rakamları azaltılmış ve 101 milyon dolara kadar gelmiş.

HTC Vive sanal gerçeklik cihazını denedik

HTC, son dönemde Desire ailesine mensup yeni üyeleri ve özellikle One A9 isimli orta seviye telefon modeliyle boy göstermişti. 2016'da da henüz ismi belli olmasa da amiral gemisi modeli olarak One M10 bekleniyor. Bu modelin haricinde bir de sanal gerçeklik cihazı olan HTC Vive var. Vive da bu yıl HTC'nin en iddialı ürünlerinden.

Yeni bilgiler geldikçe paylaşacağız.

Mahmut Saral

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.