Pazartesi 22.02.2016 00:00
Son Güncelleme: Pazartesi 22.02.2016 15:33

Twitter 2 milyon kullanıcısını kaybetti

2030'da 5 milyar kullanıcıya ulaşmayı planlayan Facebook'un aksine Twitter kan kaybediyor. Şirket, tüm yeniliklerine rağmen kullanıcı sayısını artırmakta sorun yaşıyor, kayıp ise 2 milyon kullanıcıyı buldu.

KULLANICI AÇISINDAN SIKINTI YAŞIYOR

Twitter, finansal anlamda istikrarlı bir tablo sunmayı sürdürse de, son zamanlarda kullanıcı artışı açısından bazı sıkıntılar yaşıyor. Yayınlanan raporlara göre 2015'in üçüncü ve dördüncü çeyreği arasında bu doğrultuda bir büyüme yakalayamayan sosyal ağın aylık aktif kullanıcı sayısı da 320 milyon'da sabitlenmiş durumda.
GENEL BİR ARTIŞ YOK

Bu sayıdan, tweet'leri yalnızca kendilerine gelen mesajlar üzerinden gören kişileri de çıkardığımızda, Twitter'ın aylık aktif kullanıcı sayısının üçüncü çeyrekte 307 milyona ve dördüncü çeyrekte de 305 milyona kadar indiği görülüyor. Firma, son zamanlarda bu sayınının yine üçüncü çeyrekteki seviyeye çıktığını söylesler de genel bir artıştan bahsetmek olanaksız.
YENİ PLANLAR DEVREYE SOKMAYA HAZIRLANIYOR

Sosyal ağ elbette bu durum karşısında havlu atmak yerine büyüme artışı alanındaki mücadelesini sürdürmekte ısrarlı. Bu doğrultuda bazı yeni planlar devreye sokmaya hazırlanan sosyal ağın bu değişiklikleri karşısında kullanıcıların nasıl tepkiler verecekleri de bir bilinmeyen.
OLUMSUZ TEPKİ ALMIŞTI

Örneğin geçtiğimiz günlerde "algoritmik haber akışı" adı verilen bir yeniliği test etmeye başladığını duyuran Twitter, kullanıcılardan birçok olumsuz tepki almıştı.
Diğer yandan CEO Jack Dorsey, hem mevcut hem de yeni kullanıcılar için @ad dizilimi ve yanıtlama kuralları gibi kafa karıştırıcı olabilen unsurları daha da basitleştirmeyi hedeflediğini belirtmişti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.