Son Güncelleme: Salı 01.03.2016 12:15
Samsung Galaxy S7'de orası değişti
Koreli üreticinin dikkat çekici stratejisi
Güney Kore, Japonya ve Çin'de piyasaya sürülecek olan Galaxy S7 ve S7 edge'in ön tarafında "Samsung" logosu yer almayacak. Piyasa gözlemcilerine göre bu straji Galaxy markasını biraz daha güçlendirmek ve belirli ülkelerdeki tüketicileri daha fazla çekmek için yapılıyor.
S7 ve S7 edge'in basın görsellerine baktığımız zaman Amerika, İngiltere, İspanya ve diğer Batı ülke pazarlarındaki modellerde ön tarafta Samsung logosu var. Fakat baştada belirttiğimiz gibi Güney Kore, Japonya ve Çin'deki modellerde ise logo görünmüyor. Bu arada ön taraftaki logonun silinmesi işlemi ilk olarak Japonya'da geçtiğimiz sene yapılmıştı. Araştırma raporlarına göre Samsung, Japonya'daki payını biraz daha arttırdı.
Apple'ın sadece arka tarafta logo kullanması ve olumlu tepkiler alması, Samsung'un yeni stratejisini yönlendirmiş olabilir. Sizce ön tarafta logo olmalı mı? Ön taraftaki logodan rahatsız oluyor musunuz? Yorumlarınızı bizimle paylaşın.
MWC 2016: Samsung Galaxy S7 ön inceleme
Samsung Gear 360 hakkında her şey
Hasan Uğur Nayır
EN SON HABERLER
- 1 22 projenin açılışı gerçekleştirildi
- 2 TEKNOFEST Girişim Programı 3. Dönemi Başlıyor: Teknolojiye İz Bırak, Geleceği Sen Yaz!
- 3 Türk Telekom'un Net Insight ile geliştirdiği senkronizasyonu çözümü ITU-T'de
- 4 TEKNOFEST’te teknoloji yarışmalarına başvurular için son gün 20 Şubat
- 5 5G ve 6G teknolojileri akıllı şehirlerin geleceğini şekillendirecek
- 6 Türk oyun sektörü globale taşınıyor
- 7 Apple "Korkunç Hızlı" tanıtımını cadılar bayramında yapmayı planlıyor
- 8 KEMANKEŞ ilk atış testini başarıyla geçti
- 9 Öğrencilerin ürettiği BİRGÜL roketi TEKNOFEST finalinde
- 10 Rektör Prof. Dr. Yücel Oğurlu’dan TEKNOFEST finalistlerine teşekkür