Perşembe 07.04.2016 00:00
Son Güncelleme: Perşembe 07.04.2016 11:41

Samsung'un büyük sırrı açığa çıktı!

Koreli şirkette neler oluyor? Yayınlanan raporlar detayları gözler önüne serdi.

Samsung, S7 ailesiyle birlikte yükselişe geçti. Gelen raporlar işlerin gayet yolunda olduğunu gösteriyor. Analistler ise birkaç faktörün S7'yi başarıya taşıdığını açıkladı. İlk tahminlere göre yeni cihazlar 9 milyon ünite sattı. Halbuki S6 ve S6 edge ise ilk ayında 6 milyonluk satış başarısı göstermişti.

Analistlere göre S7 pazara daha erken piyasaya çıktı (S6'dan 1 ay önce) ve maliyeti daha düşüktü. Zaten raporlarda S7'nin S6'ya göre ortalama %8 daha ucuz olduğu belirtiliyor. Çıkış tarihi açısından Samsung'un zamanlaması için "Harika" yorumu yapılıyor. Ayrıca S7'nin piyasaya sürülmesi de Çinli üreticilerin tam olarak ortalıkta olmadığı bir döneme denk geldi.
Samsung'un yeni telefonu böyle olabilir

Bir başka önemli nokta ise Samsung'un S7 edge modelinde talep için doğru karar almış olması ve üretimi biraz daha yükseltmesi. Hatırlarsanız geçtiğimiz sene ETNews'in makalesinde S6 edge'e olan talebin yüksek olmasından bahsedilmiş ve stoklarda edge modelinin azaldığı yazılmıştı. Ama Samsung bu sefer tedbirini almış. Galaxy S7 ailesinin başarısı Samsung'un hisselerine yansıdı.

Samsung Galaxy S7 edge inceleme
Hasan Uğur Nayır

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.