Cuma 15.04.2016 00:00
Son Güncelleme: Cuma 15.04.2016 10:26

Facebook’ta kullanıcı adı ve şifre tarihe karışıyor

Facebook F8 Geliştirici Konferansı'nda tanıtılan Account Kit sistemi sayesinde artık kullanıcı adı ve şifre girme dönemi sona eriyor. Bunun yerine geliştiriciler uygulamalarında daha basit yöntemleri kullanabilecekler.

12-13 Nisan tarihlerinde gerçekleştirilen Facebook F8 Geliştirici Konferansı'nda sosyal medya devi, geliştiriciler için üzerinde çalıştıkları birçok yeniliği tanıttı. Bunlardan birisi de kullanıcı adı ve şifre girmeyi tarihe karıştıracak Account Kit sistemi.

Geliştiricilerin en çok şikayet ettikleri konuların başında kullanıcı adları ve şifreler ile uygulamalara giriş yaparken karşılaşılan zorluklar geliyor. Kullanıcıların farklı uygulamalar için birden fazla isim ve şifre kullanmaları genellikle hatalı girişleri de beraberinde getiriyor.

Account Kit sistemi bu zorlukların ve hatalı girişlerin önüne geçmeyi amaçlıyor. Sistem sayesinde kullanıcılar e-posta veya telefon numarasıyla kayıt olup sisteme giriş yapabiliyorlar. Kayıt işlemi için sadece e-posta veya telefona gelen onay kodunun kullanılması yeterli oluyor.

Yakın zamanda Facebook ile giriş yapmayı sağlayan sitelerde yaygın olarak kullanılması beklenen Account Kit sistemi Android, iOS, mobil web ve web için geliştiriliyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.