Son Güncelleme: Cuma 09.09.2016 12:57
Türk Telekom Note 7 kampanyasını durdurdu
Samsung, piyasaya yeni sürdüğü Galaxy Note 7 modelinin pil sorunlarıyla ilgili çıkan sorunlar nedeniyle geçtiğimiz günlerde satışları durdurma kararı almış ve mevcut modellerin geri çekilmesine karar vermişti. Konuyla ilgili Türk Telekom'dan da açıklama geldi.
Türk Telekom'un Samsung açıklaması:
1 Eylül 2016 itibarıyla dünya çapında milyonlarca adet satılmış olan Galaxy Note7'lerde, pilden kaynaklanan az sayıda vaka yaşandığı bilgisi ulaşmıştır. Ülkemizde şu ana kadar bu sorunla ilgili bilgimiz dâhilinde herhangi bir vaka bulunmamaktadır.
Türk Telekom olarak, kullanıcılarımızın güvenliğini ön planda tutarak, bireysel müşterilerimize yönelik başlattığımız Note7 kampanyamızı geçici olarak durdurduğumuzu belirtmek isteriz. Konuyla ilgili Samsung Türkiye ile koordineli bir şekilde çalışarak gerekli aksiyonları alıyoruz. Kampanyamızdan faydalanan müşterilerimiz, cihazlarını yeni üretilecek Samsung Galaxy Note7'ler ile değiştirecekleri gibi, iade de edebilirler.
Türk Telekom güvencesi altında Samsung Galaxy Note7 sahibi olan müşterilerimiz konuyla ilgili bilgilendirilmeye başlanmıştır. Müşterilerimiz iade işlemleri için cihazı satın aldıkları Türk Telekom Mağazası'na, değişim işlemleri için 444 77 11 veya 0850 222 08 47 numaralı Samsung İletişim Hattı'na başvurabileceklerdir.
EN SON HABERLER
- 1 22 projenin açılışı gerçekleştirildi
- 2 TEKNOFEST Girişim Programı 3. Dönemi Başlıyor: Teknolojiye İz Bırak, Geleceği Sen Yaz!
- 3 Türk Telekom'un Net Insight ile geliştirdiği senkronizasyonu çözümü ITU-T'de
- 4 TEKNOFEST’te teknoloji yarışmalarına başvurular için son gün 20 Şubat
- 5 5G ve 6G teknolojileri akıllı şehirlerin geleceğini şekillendirecek
- 6 Türk oyun sektörü globale taşınıyor
- 7 Apple "Korkunç Hızlı" tanıtımını cadılar bayramında yapmayı planlıyor
- 8 KEMANKEŞ ilk atış testini başarıyla geçti
- 9 Öğrencilerin ürettiği BİRGÜL roketi TEKNOFEST finalinde
- 10 Rektör Prof. Dr. Yücel Oğurlu’dan TEKNOFEST finalistlerine teşekkür