Salı 11.10.2016 00:00

Digitalzone’16: Doğu Avrupa’nın En Büyük Dijital Pazarlama Konferansı

Digitalzone’16, 21-22 Ekim tarihlerinde Radisson Blu Hotel, Şişli’de siz takipçileriyle buluşmak için yerini alıyor.

ZEO tarafından düzenlenen Doğu Avrupa'nın en büyük dijital Konferansı, eski adıyla "SEOzone", şimdiki adıyla Digitalzone, dijital pazarlama konusunda çalışan ya da ilgilenen misafirleri için 21-22 Ekim tarihlerinde Radisson Blu Hotel, Şişli'de yerini alıyor.

İlk olarak 2013 senesinde Lütfi Kırdar Uluslararası Kongre ve Sergi Saray'ında "SEOzone" adı altında düzenlenen Digitalzone 200 kişiyi ağırlamıştı. 2014 senesinde SEOzone adı altında Radisson Blu'da düzenlenen konferans, katılımcı sayısını 400 kişiye çıkartarak büyümüş ve 2 yıl boyunca iki gün süren konferanslar geçtiğimiz sene SEOzone ve Contentzone konferanslarıyla 3 güne çıkartılmış, 20'nin üzerinde konuşmacı ve 600'ün üzerinde katılımcıyı ağırlamıştır. Bu sene yerli ve yabancı dijital pazarlama danışmanlarının katılımıyla Digitalzone'da 700'e yakın katılımcının ağırlanması beklenmektedir.

Bu sene Radisson Blu Hotel'de düzenlenecek olan Digitalzone'16 konferansına katılacak olan dijital pazarlama ilgililerinin dinleme fırsatı bulacağı konuşmacılara bir göz atmakta fayda var.

  • Rand Fishkin: MOZ
  • Wil Reynolds: SEER Interactive
  • Gary Illyes: Google
  • Brian Dean: Backlinko
  • Yiğit Konur: ZEO
  • Cosmin Negrescu: SEOmonitor
  • Judith Lewis: Huffington Post
  • Tom Anthony: Distilled
  • Andre Alpar: Performics
  • Alexandra Tachalova: DigitalOlympus.net
  • Serbay Arda Ayzit: SEM
  • İlyas Teker: Uluslararası SEO danışmanı
  • Uğur Eskici: n11.com
  • Okan Kortan: Hepsiburada.com
  • Mehmet Aktuğ: ZEO

Digitalzone'16 konferansına katıldığınızda yukarıda listelenmiş konuşmacılardan dinleme fırsatı yakalayacağınız bazı konu başlıkları aşağıda listelenmiştir.

  • Judith Lewis: Anahtar Kelime & Pazar Araştırmasında Yalnızca Uzmanların Bildiği Teknikler
  • Yiğit Konur: Dijital Pazarlama Yatırımlarınızı Dashboard'lar Aracılığıyla Kolayca Ölçümleme Yolları
  • Rand Fishkin: 2016 Yılında Pazarlama Uzmanları Google'a Nasıl Uyum Sağlamalı?
  • Wil Reynolds: Müşterinize, Yöneticinize ve Google'a Hitap Eden Bir SEO Altyapısı Oluşturmak
  • Gary Illyes: Google'rın Gözünden: Makine Öğrenme ve Google Aramanın Geleceği
  • Brian Dean: Google'ın Yeni Sıralama Faktörlerini Anlamak & Doğru Optimizasyonu Kurgulamak
  • Cosmin Negrescu: Anahtar Kelimelerden Konu Başlıklarına Semantik Bir Yapı Oluşturmak
  • Tom Anthony: Distilled'daki A/B Testlerinden Neler Öğrendik & Neleri İyileştirmeliyiz?

ZEO tarafından dijital pazarlama ve SEO ile ilgilenenler için düzenlenen Digitalzone'16 ya katılmak ve daha detaylı bilgi almak için ZEO.org sitesine uğrayabilirsiniz.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.