Pazartesi 14.11.2016 00:00

İşte Nikon'un yeni canavarı

Nikon, bir önceki modeli D5500'ün geliştirilmiş kablosuz bağlantı ve zaman atlamalı (timelapse) video gibi özelliklerle güncellenmiş yeni giriş düzeyi DSLR modeli Nikon D5600'ın duyurusunu gerçekleştirdi.

Firmanın bu yılın başlarında tanıttığı Nikon D500, her zaman kablosuz olarak bağlı kalabilen ilk DLSR modeli olma özelliği taşıyordu. Şimdi de Nikon D5600'le birlikte aynı teknolojinin çok daha makul bir fiyatla geldiğini görüyoruz. D500'de karşımıza çıkan aynı SnapBridge teknolojisini barındıran D5600, bu sayede kullanıcıların fotoğraf makineleri ve akıllı telefonları arasında sürekli bir kablosuz bağlantı olanağı sunacak.

D5600, akıllı telefonla bağlantı kurduğunda, Nikon'un Image Space adlı fotoğraf paylaşma hizmetine de sürekli bir akış desteği sağlayabiliyor, ayrıca zaman damgası ve konum verileri için de bir senkronizasyon sağlıyor.

Nikon D5600 da ayrıca daha önce D7200'de karşımıza çıkan basit ve işlevsel bir zaman atlamalı film özelliği de mevcut. Bu yeni özelliklerin dışında Nikon D5600'ün birçok özelliği daha önceki modelleri hatırlatıyor. Cihazda optik düşük geçiş filtresine sahip olmayan 24.2 MP APS-C sensör ve Expeed 4 Image Processor yer alıyor. Bu da önceki modellerdekiyle aynı görüntü kalitesi elde edeceğimiz anlamına geliyor.

İlk olarak Japonya'da piyasaya sürülecek olan D5600'ün diğer ülkelerde ne zaman ve hangi fiyatlarla satışa sunulacağı henüz duyurulmadı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.