Salı 07.03.2017 00:00
Son Güncelleme: Salı 07.03.2017 09:53

Spotıfy'den büyük başarı!

Kullanıcı sayısını 50 milyona ulaştıran popüler müzik hizmeti, yakın gelecekte bu yeni işlevi sunmaya hazırlanıyor!

Müzik hizmeti Spotify, 50 milyon "Premium" kullanıcıya ulaştı. Firma, Eylül 2016'da 40 milyon kullanıcıya, Mart 2016'da ise 30 milyona ulaştığını duyurmuştu. Spotify'ın aylık 14 TL ücretli "Premium" üyelik seçeneğinin yanında, reklam destekli ücretsiz bir seçeneği de bulunuyor.

Spotify, müzik akış hizmetleri alanında tek başına değil. Firmanın en önemli rakiplerinden Apple Music, Aralık'ta 20 milyon ücretli kullanıcıya ulaştığını söylemişti. Jay-Z'nin sahibi olduğu Tidal ise geçen sene Mart ayında 3 milyon kullanıcısının olduğunu söylemişti.

CD KALİTESİNDE SES YOLDA

Bu arada Spotify, "Premium" kullanıcılarına sunduğu maksimum 320kbps'lik ses kalitesini yükseltmeye hazırlanıyor. Firma bu alanda, kayıpsız ses kalitesi sunan Tidal'in gerisindeydi.

Üzücü olan ise Spotify'ın bu değişiklik için kullanıcılarından ek ücret talep edecek olması. The Verge'e göre firma, kayıpsız ses kalitesi seçeneği için Spotify Premium'a ek 5 veya 10 dolar talep edecek.

Spotify'ın yapacağı bu değişiklik, yüksek ses kalitesine düşkün olanların tek durağı olan Tidal'in canını biraz sıkacak gibi görünüyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.