E-Ticaret’te sosyal medya rüzgarı!
Sosyal medyanın gelişimi ve tüm dünyada gördüğü rağbet, farklı sektörlerde de etkisini hissettirmeye devam ediyor.
Özellikle 2015'in ilk aylarında yaygınlaşmaya başlayan sosyal medyada ticaret dönemi etkisini artırıyor. Türkiye'nin sosyal medya hizmetleri alanındaki öncülerinden Crovu'nun açıklamış olduğu son istatistiklere göre, 2017 yılında tam anlamıyla E-Ticaret sektöründe sosyal medya rüzgarı esiyor. Araştırmaya göre 2017 yılında e-ticaret sektöründe yapılan satışların %27'si sosyal medya paylaşımları üzerinden gerçekleşti.
İLK AYLARINDA YAYGINLAŞMAYA BAŞLIYOR
Büyük ve orta ölçekli firmaların internet üzerinden yaptığı satışlarda genel reklamlara alternatif olarak sosyal medya üzerinden yapılan viral reklam ve paylaşımlarda büyük bir artış gözlemleniyor. Kullanıcıların gözünde sıradan bir reklamdan çok daha farklı bir izlenim bırakan çalışmalar, süreçlerin satışa dönüşmesinde büyük bir rol oynuyor.
Özellikle sosyal medyayı aktif olarak kullanan e-ticaret sitelerinin son yıllarda sosyal medya üzerinden elde ettiği kazançlarda büyük bir artış görülüyor. Birçok E-Ticaret sitesi, ürünlerini sitelerine koymadan önce sosyal medya hesaplarından paylaşarak kullanıcılardan yorumlar alabiliyor, bu yorumlara göre beklenen dönüşümlere karar verebiliyor ve direkt olarak yapılan sosyal medya paylaşımlarından satış elde
EN SON HABERLER
- 1 Spor yaparken tehditlere karşı uyanık olmayı unutma
- 2 İnternete her an bağlı 'Ultra' yaşam yola çıktı
- 3 Katlanabilir telefonlarda yeni deneyim yolculuğu başlasın!
- 4 iPhone 16 Performans Testleri ve Gerçek Kullanıcı Deneyimi
- 5 iPhone 16 Satın Alma Rehberi
- 6 Outbrain, Teads Satın Alımını Tamamladı: Birleşme, Açık İnternet için Tüm Kanallarda Sonuç Odaklı Bir Platform Oluşturuyor
- 7 Yüz binlerin oynadığı online oyun davalık oldu
- 8 eety: Sözleşmesiz Uygun Tarifelerle Sınırsız Bağlantı
- 9 MSI Laptoplar Bilgisayarda Yapay Zeka Çağına Öncülük Ediyor
- 10 1 milyar dolarlık Türkiye animasyon pazarı, genç aktörlerle büyüyecek