Çarşamba 19.04.2017 00:00
Son Güncelleme: Çarşamba 19.04.2017 15:33

Facebook profil fotoğrafınızı başkası seçsin!

Kendi Facebook profil fotoğrafınızı seçmek için ne kadar zaman harcadınız? Yeni bir araştırma, zamanınızı çöpe atmış olabileceğinizi söylüyor; çünkü bir başkası bu işi sizin için muhtemelen daha iyi yapacaktı.

Cognitive Research'e göre kendi seçtiğiniz profil fotoğrafları, başkalarının seçtiği fotoğraflar kadar etkili değiller.

Bunun için 610 katılımcıdan Facebook'ta, profesyonel sitelerde veya flört sitelerinde kullanmayı en çok isteyecekleri ve en istemeyecekleri fotoğrafları seçmeleri istendi. Katılımcılar, fotoğrafları çekicilik, güvenilirlik, hakimiyet, ehliyet ve öz güven gibi farklı kategorilerde puanlandırdılar. Bunun ardından aynısını tamamen yabancı bir kişi için yaptılar. Son olarak bir grup ek katılımcı, fotoğrafları aynı faktörlere göre, kendi fotoğraflarını seçmeden değerlendirdi.

Sonuçlar, sahibi tarafından seçilen fotoğrafların, başkalarının seçtiklerine göre daha düşük puan aldığını gösterdi. Araştırma firmasına göre kendi fotoğraflarımıza daha büyük bir hoşnutlukla bakabiliyoruz ve bu, fotoğraflar arasında ayrım yapma kabiliyetimizi ortadan kaldırıyor. Bu yüzden profiline "en iyi fotoğrafını" koymak isteyenlerin, bu seçimi başkasına yaptırmasında fayda var.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.