Pazartesi 24.04.2017 00:00

Turkcell Dergilik basılı dergi sayısını geçti

Turkcell'in, 2011 yılında iPad kullanıcıları için Türkiye’nin ilk interaktif dijital dergi platformu Turkcell Dergilik büyük ilgi görmeye devam ediyor. Alınan son bilgilere göre Turkcell Dergilik, şu anda dijital dergi olarak basılı okunan dergi sayısını geçmiş durumda

Dergilik uygulaması, 2016'da teknolojik gelişmelere yönelik tekrar düzenlendi ve son halini aldı. Uçak ya da metroda çevrimdışı iken de okuma ve otomatik indirme özellikleri sunan Dergilik uygulaması Apple Store veya Google Play üzerinden ücretsiz olarak yükleniyor.

DERGİLİK ŞU ANDA 1 MİLYON 200 BİN AKILLI CİHAZDA

Akıllı telefon ve mobil cihazların hayatımızdaki yeri arttıkça, dergicilik de rotasını bu yöne çevirdi ve yılın ilk üç ayında 2 milyon 200 bin kişi dergi indirerek okuma rekoruna ulaştı.

Mart ayında 800 bin adet dergi okundu. Dergilik'i cihazına indiren kullanıcı sayısı önceki aya göre yüzde 50 artış gösterdi.

EN ÇOK OKUNAN YAYINLAR EĞLENCE DERGİLERİ OLDU

Dergilik'te şu anda dekorasyondan teknolojiye, mizahtan aile ve çocuğa, iş dünyasından moda ve eğlenceye, kadın ve erkek yayınlara 9 kategoride 300 popüler yayın bulunuyor.

Mart ayında uygulamaya en az bir kez açmış kullanıcıların uygulamada geçirdikleri süre 21.2 dakika oldu.

HEDEF TÜM OKUR KİTLESİ VE AZ REKLAM

Turkcell Dergilik'te global yayınlar dahil Türkiye'de okur kitlesi olan tüm dergileri portföyüne dahil etmeyi hedefliyor.

Öncelikle reklam az yoğun ve içerik olarak bir hedef kitleye hitap edebileceğini düşündüğümüz dergiler platforma dahil ediliyor. Diğer önemli kriter ise yayının en az 3 sayı olarak okur kitlesi ile buluşmuş olması.

Tarifeleri kapsamında Dergilik yer alan Turkcell'liler dergi indirmek, okumak için harcayacakları datayı yine tarifelerine ek ücret ödemeden kullanacakları Dergilik'te geçerli 5GB mobil data paketinden harcıyorlar. Diğer operator kullanıcıları dergi indirmek ve okuma işlemlerini wifi ya da mobil internet ile yapabiliyor

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.