Son Güncelleme: Çarşamba 26.04.2017 10:10
Türkiye'de sosyal medya kullanımı %37 arttı!
Yapılan bir araştırmada açıklanan rakamlara göre Türkiye'de sosyal medya kullanım oranları geçen yıla kıyasla yaklaşık %37 arttı.
Dünyada hızla yayılan sosyal medya dalgası ülkemizde de etkisini tam anlamıyla göstermeye başladı. CROVU'nun açıklamış olduğu rakamlara göre, Türkiye'de sosyal medya kullanım oranları geçen yıla kıyasla yaklaşık %37 arttı. Bu doğrultuda sosyal medya sayfalarını profesyonelce yöneten markalar, online satışlarını geçen yıla kıyasla yaklaşık %40 artırdı.
Küçükten büyüğe, her kesimin içinde bulunduğu sosyal medya mecraları, özellikle e-ticaret sektöründe satışların artmasına olumlu etki yapıyor. Sosyal medyanın kazançlar üzerindeki etkisi her geçen gün artarken, şirketler de sosyal medya yönetimlerine büyük önem veriyor. Özellikle e-ticaret sektöründe faaliyet gösteren markalar, kendi bünyelerinde sosyal medya yönetim ekibi kurarak ya da sosyal medya yönetimi alanında deneyimli şirketlerden hizmet alarak, satış oranlarının artırmayı hedefliyor.
CROVU'ya göre, önümüzdeki yıllarda etkisini iyice artıracak olan sosyal medya mecralarına yatırım yapmak, hem müşteri memnuniyeti hem de kazançları artırmak açısından oldukça önem arz ediyor.
EN SON HABERLER
- 1 22 projenin açılışı gerçekleştirildi
- 2 TEKNOFEST Girişim Programı 3. Dönemi Başlıyor: Teknolojiye İz Bırak, Geleceği Sen Yaz!
- 3 Türk Telekom'un Net Insight ile geliştirdiği senkronizasyonu çözümü ITU-T'de
- 4 TEKNOFEST’te teknoloji yarışmalarına başvurular için son gün 20 Şubat
- 5 5G ve 6G teknolojileri akıllı şehirlerin geleceğini şekillendirecek
- 6 Türk oyun sektörü globale taşınıyor
- 7 Apple "Korkunç Hızlı" tanıtımını cadılar bayramında yapmayı planlıyor
- 8 KEMANKEŞ ilk atış testini başarıyla geçti
- 9 Öğrencilerin ürettiği BİRGÜL roketi TEKNOFEST finalinde
- 10 Rektör Prof. Dr. Yücel Oğurlu’dan TEKNOFEST finalistlerine teşekkür