Perşembe 15.06.2017 00:00
Son Güncelleme: Perşembe 15.06.2017 11:18

Facebook ve Google Türkiye'deki konferansta mobil analizi anlattı!

Konferansta günümüzde uygulanan analiz ve ölçümleme yöntemlerinin yanı sıra, datanın pazarlama ve müşteri kazanımında efektif kullanımına yönelik strateji ve uygulamaları uzman konuşmacıların anlatımı ve örnek çalışmalarla ele alındı.

Google Mobil Çözüm Lideri Serhat Atayeter, konferanstaki konuşmasında, veri odaklı karar almanın şirketler için büyük önem taşıdığını belirterek, son iki yılda sektörün lider markalarının ürünlerini pazarlamak için yeni yaklaşımlara gittiklerini söyledi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.