Çarşamba 06.09.2017 00:00
Son Güncelleme: Çarşamba 06.09.2017 09:22

Resmen açıklandı: Whatsapp ücretli oluyor!

WhatsApp uygulamasında kurumsal hesapları paralı hale getiren yeni bir güncellemeyi test ediyor. WhatsApp Operasyon Direktörü Matt Idema, büyük girişimcilere sağladıkları ek özelliklerden ücret alacaklarını açıkladı.

Facebook, WhatsApp mobil uygulamasından para kazanmanın yeni yollarını arıyor. Wall Street Journal'ın aktardığına göre, bir milyardan fazla kullanıcıya sahip popüler mesajlaşma uygulamasına, kurumsal iletişimle ilgili yeni özellikler eklenecek. WhatsApp'ın resmi blogundaki bültene göre de, kullanıcıların WhatsApp'taki büyük şirketlere ait hesaplarla daha kolay iletişim kurması adına eklemeler yapıldığı belirtildi.

WhatsApp'ın blogunda "Küçük şirketler için ücretsiz olan Whatsapp Business uygulaması üzerinden kullanılacak yeni araçlar ve havayolu şirketleri, e-ticaret siteleri, bankalar gibi büyük şirketler için girişim çözümlerini test etmekte oldukları" ifade edildi.

Facebook 2014 yılında WhatsApp uygulamasını 22 milyar dolara satın almıştı. Yakın dönemde de kurumsal hesapların resmi olduğu kanıtlayan yeşil tik işareti özelliğini getirmişti.

Wall Street Journal'a röportaj veren WhatsApp Operasyon Direktörü Matt Idema, "Gelecekte, şirketlere ücret uygulamayı düşünüyoruz" dedi.

Idema, ücretli özelliklerin neler olduğunu ve ne zaman kullanıcıya ulaşacağını açıklamaktan kaçındı ve "Ücretlendirmenin detaylarını henüz belirlemedik," diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.