Salı 16.01.2018 00:00

MIXX Awards Türkiye jürisi belli oldu

Interactive Advertising Bureau Türkiye (IAB Türkiye) tarafından 8. kez düzenlenecek olan MIXX Awards Türkiye için başvurular tüm hızıyla devam ediyor.

Ajans ve reklamverenlerin 28 Ocak 2018 tarihine kadar başvuru yapabileceği MIXX Awards Türkiye'de yarışmanın kazananları başarılarını uluslararası arenalarda da duyurma fırsatı bulacak. MIXX Awards'ta başvurular, pazarlama ve iletişim dünyasından olan jürinin yaptığı değerlendirmeler sonucunda ödüllendiriliyor.
Temel hedefi, dijital reklamları hedef-sonuç ilişkisiyle incelemek, yaratıcı düşünceyi performansla birlikte değerlendirmek olan MIXX Awards'ta; "Marka Yöntem ve Araçları" ve "Marka Strateji ve Hedefleri" ana başlıkları altında toplamda 29 kategori bulunuyor.

Jüri başkanlığını İnanç Dedebaş'ın yürüttüğü 8. MIXX Awards Türkiye jürisi şu isimlerden oluşuyor:

-Banu Barbarosoğlu
-Burak Günsev
-Burak Yılmaz
-Emre Üçöz
-Ergin Binyıldız
-Feyza Tamer
-İbrahim Üğdül
-İlker Ergen
-İpek Ersavaş
-İpek Tan Çelebi
-Kenan Or
-Kurtuluş Eker
-Levent Dicle
-Melike Güleli
-Merve Erdebil
-Oğuzhan Aslan
-Özge Gilan
-Rafet Fatih Özgür
-Samet İnanır

Bu yıl ana jüriye ek olarak, IAB Türkiye üyesi sektör profesyonellerinden oluşan bir ekip de ön eleme jürisinde görev alacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.