Son Güncelleme: Pazartesi 05.02.2018 11:27
Çin'de kripto parayla ilgili sponsorlu yayın ve reklamlara engel
Hong Kong merkezli bir medya kuruluşu tarafından yayınlanan bir raporda, önde gelen Çinli arama motorları ve sosyal medya platformlarının "kripto para birimleri ile ilgili sponsorlu yayınları ve ücretli reklamları yayınlamayı durdurduğu" ileri sürüldü.
South China Morning Post tarafından yayınlanan raporda, "Bitcoin", "kripto para" ve "ICO" gibi anahtar kelimelerin, Çin'in önde gelen sosyal medya platformları Baidu ve Weibo'da arandığında ağırlıklı olarak haber içeriğiyle yer aldığı fakat sponsorlu kripto para haberlerinin bulunmadığına dikkat çekildi.
WEIBO YETKİLİLERİ DOĞRULADI
Weibo yetkilileri, kripto para birimleriyle ilgili reklam ve sponsorlukların kendi platformlarında yasaklandığını doğrularken, Baidu konuyla ilgili bir açıklama yapmadı.
FACEBOOK'TA DA REKLAMLAR YASAKLANMIŞTI
Rapor, Facebook platformlarında "kripto para birimleri, halka arz veya ikili opsiyon" gibi anahtar kelimelerin yer aldığı reklamların yasaklandığı haberinden günler sonra yayınlanırken, Çin sosyal medya platformlarında uygulanan düzenleme Eylül ayında Çin Merkez Bankası'nın kripto paraların halka arzını yasaklayacağını duyurmasının bir etkisi olarak görülüyor.
EN SON HABERLER
- 1 22 projenin açılışı gerçekleştirildi
- 2 TEKNOFEST Girişim Programı 3. Dönemi Başlıyor: Teknolojiye İz Bırak, Geleceği Sen Yaz!
- 3 Türk Telekom'un Net Insight ile geliştirdiği senkronizasyonu çözümü ITU-T'de
- 4 TEKNOFEST’te teknoloji yarışmalarına başvurular için son gün 20 Şubat
- 5 Güç sendeyse oyunun kontrolü de sende! Excalıbur’un yeni reklam filmi yayında
- 6 5G ve 6G teknolojileri akıllı şehirlerin geleceğini şekillendirecek
- 7 Türk oyun sektörü globale taşınıyor
- 8 Apple "Korkunç Hızlı" tanıtımını cadılar bayramında yapmayı planlıyor
- 9 KEMANKEŞ ilk atış testini başarıyla geçti
- 10 Öğrencilerin ürettiği BİRGÜL roketi TEKNOFEST finalinde