Salı 27.02.2018 00:00
Son Güncelleme: Salı 27.02.2018 15:26

Nokia atağa kaldı: 3-5 yıl içinde...

Finli telefon üreticisi Nokia her yıl biraz daha yukarıları hedefliyor. Firmanın şimdiki hedefi ise 3-5 yıl içerisinde en çok satan 5 telefon üreticisinden birisi olmak.

Nokia markası durgun geçirdiği yılların ardından son senelerde maceralı bir döneme girmişti. Önce Microsoft tarafından satın alınan marka, sonrasında ise bir başka Finli isim olan HMD Global'in eline geçmişti. Son sahibinde iyi işlere imza atan Nokia, özellikle büyük fuarlarda tanıttığı "nostaljik" telefonlarla büyük ses getirmişti. Son olarak MWC 2018 fuarında 5 yeni telefon tanıtan firmanın yeni hedefleri ise bir hayli yüksek.

HMD Global'in CEO'su Florian Seiche, yeni ürünlerinin bölgesel olmadığını doğruladı. CNet'e konuşan Seiche, önümüzdeki yıllarda bölgesel projelerden çok küresel çalışacaklarını ve ürünlerinin tüm bölgelere ulaşacağını söyledi. Aynı zamanda Nokia olarak, üç ila beş yıl içinde en iyi 5 akıllı telefon üreticisinden biri olmak istediklerini de söylüyor.

Nokia 5 yeni akıllı telefonunu duyurdu!

Şimdilik HMD, Avrupa, Hindistan, Endonezya ve Rusya gibi zaten başarılı olduğu bölgeler üzerinde yoğunlaşıyor. Şirket, 15 pazardaki en iyi 5 telefon üreticisinden birisi olduğunu söylüyor. Hedef ise küresel anlamda ilk 5!

Seiche: "Şu anda bulunduğumuz piyasalarda yarattığımız bu ivme, gelecekteki olası müşterilerin veya ülkelerin dikkatini çekmemize yardımcı oluyor." dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.