Cumartesi 03.03.2018 00:00
Son Güncelleme: Cumartesi 03.03.2018 14:03

MWC fuarına o marka damga vurdu!

Geride bıraktığımız MWC 2018 fuarının en çok konuşulan markası hangisi oldu?

Mobil dünyanın devlerini bir araya getiren MWC 2018 fuarı geride kaldı. Pazartesi kapılarını açan fuar geçtiğimiz gün kapılarını kapattı. Bu fuar kapsamında mobil dünyanın önde gelen markaları önemli duyurularda bulundular. Peki bu fuarın sosyal medya tarafında yıldızı hangi marka oldu? Başka bir deyişle fuar kapsamında en çok konuşulan marka hangisi oldu?

Mobil Dünya Kongresi'nde (MWC) en çok konuşulan marka gelen raporlara göre 5 yeni telefonla karşımıza çıkan Nokia markası oldu. Firma iki yıldır bu fuarda eski, nostaljik telefonlarının yenilenmiş modelini duyurarak çok konuşulmayı sürdürüyor.

Nokia atağa kaldı: 3-5 yıl içinde...

Brandwatch tarafından Twitter ile ortaklaşa yapılan bir araştırmaya göre, Nokia'nın ardından en çok konuşulan markalar ise şunlar; Samsung (2), Huawei (3), Google (4) ve Apple (5). Bu rapor insanların Twitter'da markalardan ne kadar söz ettiklerine göre hazırlanmış. Nokia'nın tüm bu devleri geride bırakmış olması ise firmanın CEO'sunun geçtiğimiz günlerdeki, "3-5 yıla ilk 5 üretici arasına gireceğiz" iddiasını destekler nitelikte.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.