Son Güncelleme: Cumartesi 10.03.2018 17:06
Sosyal medya kullanımı düştü
ABD’de yapılan bir araştırma, 18-24 yaş arasındaki gençlerin “Sosyal medyadan kurtulmanın yollarını aradığını” ortaya koydu.
Araştırma kuruluşu Origin'in yaptığı ankete katılan yaklaşık 1200 gencin % 41'i, sosyal medyada "Gereğinden fazla zaman harcadığını" düşünüyor.
FAZLA KAFA YORDUKLARINI DÜŞÜNÜYORLAR
Habertürk'ün aktardıklarına göre ankete yanıt verenlerin % 35'i, "Yaşıtlarının bu mecralarda çok fazla kafa yorduğunu" ifade ediyor. Facebook, Twitter ve Tinder, gençlerin en çok çıkmayı düşündüğü sosyal medya platformları.
GEÇEN SÜRE DÜŞTÜ!
Bir başka araştırma ise sosyal medya platformlarında geçirilen sürenin geçen yıl önemli miktarda düştüğünü ortaya çıkardı. Araştırma kuruluşu Nielsel'in verilerine göre, kullanıcıların Facebook'ta kalış süresi geçen yıl % 24 oranında azaldı. Instagram'da harcanan süre ise aynı dönemde % 9 düştü.
EN SON HABERLER
- 1 22 projenin açılışı gerçekleştirildi
- 2 TEKNOFEST Girişim Programı 3. Dönemi Başlıyor: Teknolojiye İz Bırak, Geleceği Sen Yaz!
- 3 Türk Telekom'un Net Insight ile geliştirdiği senkronizasyonu çözümü ITU-T'de
- 4 TEKNOFEST’te teknoloji yarışmalarına başvurular için son gün 20 Şubat
- 5 5G ve 6G teknolojileri akıllı şehirlerin geleceğini şekillendirecek
- 6 Türk oyun sektörü globale taşınıyor
- 7 Apple "Korkunç Hızlı" tanıtımını cadılar bayramında yapmayı planlıyor
- 8 KEMANKEŞ ilk atış testini başarıyla geçti
- 9 Öğrencilerin ürettiği BİRGÜL roketi TEKNOFEST finalinde
- 10 Rektör Prof. Dr. Yücel Oğurlu’dan TEKNOFEST finalistlerine teşekkür