Pazar 18.03.2018 00:00
Son Güncelleme: Pazar 18.03.2018 18:14

4 yıldır kayıp Malezya uçağını Google Maps buldu

2014 yılında kaybolan Malezya uçağıyla ilgili uzun sessizliğin ardından büyük haberler geldi. Bir adam Google Maps'te kayıp Malezya uçağını bulduğunu iddia etti ve görsellerini de yayınladı.

2014 yılında gizemli bir şekilde kaybolan ve hala gizemi süren Malezya uçağına ne olduğu merak edilmeye devam ediyor. Bu konuyla ilgili son günlerde ise önemli haberler gelmeye başladı. Belirtilene göre 25 yıllık deneyimli bir araştırmacı Peter McMahon, Google Maps'te yaptığı araştırmalarla kayıp Malezya uçağını bulduğunu söylüyor.

2014 YILI UYDU GÖRÜNTÜLERİNDEN

Uzun süredir araştırmalarda bulunan Avustralyalı McMahon, Google Maps'teki uydu görüntülerini uzun bir süredir araştırıyor. Bu araştırmalar sonucunda ise sürpriz bir şekilde kaybolan Malezya uçağının enkaz görüntülerine rastlamış. Bu görüntülerin ise 2014 yılında kaydedildiği görülebiliyor.

Bu görüntülerin ise Hint Okyanusu'ndaki Round adası yakınlarında olduğu belirtiliyor.

Kayıp Malezya uçağını doğaüstü varlıklar mı kaçırdı?

MERMİ İZLERİ VAR!

Öte yandan bu keşifte dikkat çeken bir diğer büyük olay ise mermi izleri. Belirtilene göre uçağın enkazında çok sayıda mermi izi bulunuyor. Bu izlerin ise sebebi bilinmiyor. Ayrıca uzmanların yıllarca yapılan araştırmalar sonucunda bu enkazı neden bulamadıkları ise bilinmiyor. Kimileri bu enkazın bulunduğu yalnız, mermi izlerinden dolayı açıklanmadığını iddia ediyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.