Perşembe 14.06.2018 00:00
Son Güncelleme: Perşembe 14.06.2018 15:10

Instagram Hikayeler'de direkt alışveriş dönemi

Instagram platformuna alışveriş özelliğini yavaş yavaş entegre etmeye çalışıyor. Zaman tüneli üzerinden bazı seçili markalar aracılığıyla alışveriş özelliğini deneyen Instagram şimdi ise Hikayeler'de bu özellik üzerinde çalışıyor.

Tanıtılan ürünler hakkında bilgi sahibi olmak için yeni alışveriş çantası simgesine dokunmak yeterli olacak. Buradan ürün hakkında daha fazla detay görüntülenebilecek ve satın alma yapılabilecek. Yeni alışveriş işlevi, aynı Hikaye üzerinde birden fazla ürünü etiketlemeyi de kolaylaştırıyor.

Kısa sürede popüler hale gelen Hikayeler işlevi (orijinal adıyla Instagram Stories), şu an günde 300 milyon kişi tarafından kullanılıyor. Instagram, bu kadar çok kişinin kullandığı bir platformdan para kazanma şansını, onu markalara açarak hızla değerlendirmiş görünüyor.

İnstagram'a bomba özellik! Instagram hakkında doğru bilinen yanlışlar

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.