Son Güncelleme: Perşembe 14.06.2018 15:10
Instagram Hikayeler'de direkt alışveriş dönemi
Instagram platformuna alışveriş özelliğini yavaş yavaş entegre etmeye çalışıyor. Zaman tüneli üzerinden bazı seçili markalar aracılığıyla alışveriş özelliğini deneyen Instagram şimdi ise Hikayeler'de bu özellik üzerinde çalışıyor.
Tanıtılan ürünler hakkında bilgi sahibi olmak için yeni alışveriş çantası simgesine dokunmak yeterli olacak. Buradan ürün hakkında daha fazla detay görüntülenebilecek ve satın alma yapılabilecek. Yeni alışveriş işlevi, aynı Hikaye üzerinde birden fazla ürünü etiketlemeyi de kolaylaştırıyor.
Kısa sürede popüler hale gelen Hikayeler işlevi (orijinal adıyla Instagram Stories), şu an günde 300 milyon kişi tarafından kullanılıyor. Instagram, bu kadar çok kişinin kullandığı bir platformdan para kazanma şansını, onu markalara açarak hızla değerlendirmiş görünüyor.
EN SON HABERLER
- 1 22 projenin açılışı gerçekleştirildi
- 2 TEKNOFEST Girişim Programı 3. Dönemi Başlıyor: Teknolojiye İz Bırak, Geleceği Sen Yaz!
- 3 Türk Telekom'un Net Insight ile geliştirdiği senkronizasyonu çözümü ITU-T'de
- 4 TEKNOFEST’te teknoloji yarışmalarına başvurular için son gün 20 Şubat
- 5 5G ve 6G teknolojileri akıllı şehirlerin geleceğini şekillendirecek
- 6 Türk oyun sektörü globale taşınıyor
- 7 Apple "Korkunç Hızlı" tanıtımını cadılar bayramında yapmayı planlıyor
- 8 KEMANKEŞ ilk atış testini başarıyla geçti
- 9 Öğrencilerin ürettiği BİRGÜL roketi TEKNOFEST finalinde
- 10 Rektör Prof. Dr. Yücel Oğurlu’dan TEKNOFEST finalistlerine teşekkür