Pazartesi 23.07.2018 00:00
Son Güncelleme: Pazartesi 23.07.2018 17:54

Snapcash hizmeti için yolun sonu geldi

Snapchat'in 2014 yılında hizmete sunduğu Snapcash hizmeti, Google ve Apple gibi devlerin ödeme servisleri karşısında direnemedi ve kapatılma kararı alındı.

2014 yılında hizmete sunulan ödeme ve para gönderme servisi Snapcash'in 30 Ağustos'da kapatılacağı duyuruldu. Uygulama ilk çıktığında gerçekten umut vaat ediyordu. O zamanlar Instagram henüz Snapchat'in yeniliklerinden ilham almakla uğraşıyor ve Venmo sayılı ödeme özelliği bulunan uygulamalardan biriydi.

Günümüzde ise Snapchat bir yandan kullanıcı sayısı bakımından Instagram'a yetişmekte zorlanırken bir yandan da Google, Facebook, Apple ve Zelle gibi devlerin ödeme servisleri ile mücadele ediyor. En sonunda Techcrunch'a açıklama yapan Snap, Snapcash'in durdurulacağını şöyle açıkladı: "Snapcash bizim başka bir şirketle ortaklık kurarak geliştirdiğimiz ilk ürünümüzdü. Dört yıldır Snapcash'i kullanan tüm Snapchat kullanıcılarına ve ortaklıklarından dolayı Square'ye teşekkür ediyoruz" dedi.

Habertürk'e göre servisin neden kapandığı ile ilgili olarak Snap'ten bir açıklama gelmese de Snapcash'in Venmo gibi büyümeyi başaramadığı ve Google ile Apple'ın ödeme servisleriyle mücadele edemediğini anlamak zor değil. Ayrıca Twitter'da kullanıcıların uygunsuz cinsel içerikli fotoğraflar karşılığında Snapcash üzerinden ücret talep etmesi de işleri kolaylaştırmıyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.