Son Güncelleme: Pazar 02.12.2018
Genç girişimciler Silikon Vadisi’ne açıldı
İki Türk girişimci Silikon Vadisi’nin bulunduğu San Francisco’da UserGuiding’i kurdu. Şirket, web uygulamalarının tanıtılmasını sağlıyor
KOD YAZMADAN TANITIM
Userguiding, kod yazmadan dakikalar içerisinde sonuç odaklı ürün tanıtım turları hazırlama olanağı sunuyor. İyi tasarlanmış bir kullanıcı oryantasyonu süreci, yeni özellik kullanımını yüzde 35'lere kadar artırıyor. En çok gelen sorular için hazırlayacağınız interaktif ürün rehberleri, müşteri maliyetini yüzde 30'a kadar düşürüyor. Oluşturduğunuz ürün rehberlerini her an erişilebilmesi için ara yüzünüzde gösterebiliyorsunuz.
MENTORLUK AĞI ALTIN DOKUNUŞLAR YAPTI
Yaklaşık 3.5 aydır Workup'ta olduklarını belirten Koç, "İhtiyaçlarımız doğrultusunda Workup'ın mentorluk ağını sık sık kullanmamız gerekiyor. Listenin başındaki Ömer Erkmen sürekli yanımızda. Cem Hürtürk, Ali Karabey gibi tecrübeli insanların yanı sıra İş Bankası yöneticileri de işinize altın dokunuşlar yapabiliyor. Her şeyden önce İş Bankası'nın desteklediği bir programın katılımcısı olmak potansiyel müşterilere giderken size iyi bir referans oluyor. Ayrıca iş modelinizin uygunluğuna göre doğrudan İş Bankası'na ya da bankanın müşterilerine erişme imkânınız oluyor" dedi.
ANALİTİK VERİ ÜRETIYOR
Detaylı Analitik Veri ürettiklerini söyleyen Koç, "Hem rehber bazında hem de adım bazında detaylı analitik veri sunabiliyoruz. Startup, Agency ve Growth olmak üzere üç farklı aylık abonelik paketimiz bulunuyor. Aylık aktif kullanıcı sayısı daha yüksek olan enterprise müşterilerine ise özel paketler oluşturuyoruz. Ürünü 2017'de geliştirmeye başladık.Yılbaşında ürün lansmanını yaptık. Şu an 82 ülkeden bin 800 aktif kullanıcımız var. Kullanıcı oryantasyonuna dair Türkiye'de gelişmiş bir pazar olmamasına rağmen, dünya çapında pazar büyüklüğü bir milyar doların üzerinde" dedi.
HEDEF 2 BİN SİTE
Türkiye'deki tek user onboarding ürünü olarak pazar liderliğini hedeflediklerini söyleyen Koç, "İstiyoruz ki kullanıcı oryantasyonu dendiğinde ilk akla gelen şirket olalım. İş Bankası'nın ana destekçisi olduğu Workup girişimcilik programı ile de bu hedefimize günden güne yaklaşıyoruz. Globalde de en çok kullanılan kullanıcı oryantasyonu ürünlerinden biri olmayı hedefliyoruz. İlk yılımızda dünya genelinde 2 binden fazla sitenin aktif olarak ürünümüzü kullanmasını planlıyoruz" diye konuştu.
EN SON HABERLER
- 1 22 projenin açılışı gerçekleştirildi
- 2 TEKNOFEST Girişim Programı 3. Dönemi Başlıyor: Teknolojiye İz Bırak, Geleceği Sen Yaz!
- 3 Türk Telekom'un Net Insight ile geliştirdiği senkronizasyonu çözümü ITU-T'de
- 4 TEKNOFEST’te teknoloji yarışmalarına başvurular için son gün 20 Şubat
- 5 5G ve 6G teknolojileri akıllı şehirlerin geleceğini şekillendirecek
- 6 Türk oyun sektörü globale taşınıyor
- 7 Apple "Korkunç Hızlı" tanıtımını cadılar bayramında yapmayı planlıyor
- 8 KEMANKEŞ ilk atış testini başarıyla geçti
- 9 Öğrencilerin ürettiği BİRGÜL roketi TEKNOFEST finalinde
- 10 Rektör Prof. Dr. Yücel Oğurlu’dan TEKNOFEST finalistlerine teşekkür